Typiskt

Det blir aldrig som man tänkt sig, tydligen! Huvudvärken ökade väldigt snabbt i Lördags kväll och gick över till migrän, blev även illamående. Så jag gick till sängs klockan 18.30 och fick strunta i fest & utgång. Tommy fick åka iväg på fest och gå ut istället. Vad som var väldigt tur var att jag inte hade hunnit dricka så mycket så jag kunde ta en riktig migräntablett (som jag köpte i Torsdags då jag hade fått det utskrivet av min ortoped). Det var även ordentlig tur att Tommy fick Albin att somna redan klockan 19. Jag sov sammanlagt två timmar tills Albin vaknade och fick komma in till mig vid tio-tiden. Han sov väldigt bökigt, vaknade och gnällde hela tiden, och då menar jag verkligen hela tiden! Tills klockan var halv två och jag äntligen kunde försöka sova igen. Då fick jag väl sova ungefär 30 minuter, tills jag hörde att det knackade på sovrumsfönstret - det var Tommy! Då hade ytterdörren blivit låst och han hade inte någon nyckel med sig och kom alltså inte in, så det var bara att vingla upp som en zombie för att släppa in karln. Sedan la vi oss och det tog ett bra tag innan jag somnade om.

Igår gjorde vi morgon klockan 7, då jag inte var något vidare pigg. Jag känner mig fortfarande väldigt kass, framför allt i ryggen & nacken, känner även av huvudet fast inte migrän än så länge...
Så så var det med min helg, tråkig, jobbig och fick inget gjort. Och idag börjar ju Tommy på sin eftermiddagsvecka, vilket känns väldigt jobbigt med tanke på hur man känner sig. Får hoppas på det bästa!
Nu ska jag fixa lunch åt oss här hemma, sen får vi se vad som händer. Återkommer kanske ikväll, eller kanske tidigare, man vet aldrig!


Kommentarer
Postat av: M.

Ja han var jätte söt :)



Jo det är bara bra här, har lite huvudvärk idag bara! Hur äre själv?

2009-11-02 @ 14:24:15
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0