Snart läggdags!

Nu är vi i Trolldalen hos min kära mor och far, vi kom hit i eftermiddag vid fyra-tiden. Det första vi gjorde när vi kom hit var att äta god kalopps med potatis som vi blev bjudna på. Albin fick sitta i sin mormors knä och käka själv och han verkade tycka om sin middag.
Sedan har dte varit full fart på honom, han klättrar överallt, tar & river i alla saker, förstör vissa saker och vi kan inte annat än skratta åt våran överaktiva lilla vilde. Jag & Albin tog ett välbehövligt bad, så nu är vi rena och fräscha när vi ska till läkaren imorgon.
Han stängde igen sina blå vid halv nio, det var mormor som fick gå dit för då somnar han lite fortare. Mig vill han bara gosa med och inte alls lyssna på, sötnosen!

Sedan tittade vi lite på Modo-matchen som var på canal + sport, sedan blev dte House. För min mor är inget fan av Desperate Housewives (hur man nu inte kan gilla det?). Eller hon har ju knappt sett det, men iallafall!
Nu har jag suttit här ganska länge, valt ut & laddat upp en massa bilder som jag skickade efter för framkallning. Det är så roligt, men såå drygt för det tar sån tid. Men nu är det gjort och 325 kronor blev det, men då är det som sagt många kort och ganska många förstoringar. Längtar tills dom dimper ner i postlådan hemma.

Imorgon ska vi som sagt ner till sjukhuset för ett läkarbesök med Albin, och jag rent ut sagt hoppas att dom hittar något "fel" på honom. Det låter kanske dumt, men alla frågor och funderingar man haft sen han föddes, oj oj oj. Vore skönt att få ett slut på dom. Dessutom så vore det ju underbart om man kunde förbättra situationen både för honom och för oss, för det är ju faktiskt jobbigt för alla parter. Det ska tas prover, göras ett ultraljud och ett pricktest, vad jag vet i nuläget. Och vi ska ha en bra och erfaren barnläkare som mamma känner och gillar, så bara det känns ju super.
Nä, nu sätter jag punkt här. Man vet aldrig när man måste kliva upp med lillprinsen. Det varierar från dag till dag, kan vara allt mellan 5 och 8. Får hoppas på 8 nu då!:)


Här var Albin nästan 1 månad gammal och mådde ganska gott för tillfället :)


Kommentarer
Postat av: Carolina

Låter som ni har det riktigt mysigt - och vilka härliga bilder! kram

2009-11-11 @ 10:02:08
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Emma

Aaw stackare... Bara för man får en som är "lite" svårare innebär det ju inte att nästa med är det. Men jag förstår er, man blir ju inte precis motiverad til en liten sötnos till... Dumma Albin, tur han är så söt så man förlåter han :)



Ja det är det och det gick jätte bra. Skönt att få veta lite mer och att få svar på frågor kring det och så. Markus var med, vilket var en chock men jag blev glad, han tänkte på saker jag helt glömt att tänka på ex medicin och så.



KRAM!

2009-11-11 @ 12:50:49
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0