Onsdag

Ja då har det blivit mitten av veckan och den så kallade "Lill-Lördagen". Idag har jag tvättat & tumlat, vikt in lite ren tvätt, gjort lunch, ätit och plockat lite här medans Tommy var hemma. Han åkte på jobbet vid klockan 13, då gav jag Albin flaskan. Han somnade väldigt gott, då han varit vaken sen klockan 6. Men nu vaknade han för 15 minuter sen, efter att ha sovit en timme. Så jag tog in honom till mig och nu sover han igen, vi får se hur länge han fortsätter. Jag ska passa på att vila lite jag med...
Sedan ska vi antagligen få besök av Malin, det var längesen så det ska bli trevligt! Lite senare ikväll blir det tv:n, med Greys Anatomy bland annat - det är Lill-Lördag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0