Om Lördagen

Den här helgen har vart lugn och ganska bra, förutom alla Albins upptåg såklart. Oj oj oj, han är ju så rolig men galen! Blir nästan värre och värre för varje dag. Det är våran lilla 1-åring det, som gör att vi svettas, pustar och blir helt slut här hemma :)
Jag har dessutom sovit skitdåligt i helgen, alltså sämre än jag brukar och knappt sovit alls. Natten mot Lördag sov jag bara högst en timme sammanlagt och då var det flera små snuttar jag slumrade. Usch vad knäpp man blir! Har ju en Albin i sängen som bökar runt och gnäller emellanåt och så den där jävla värken på det.

Men nog om klagosång nu.
Igår var vi över till svärfar - Albins farbror och gudfar Kennet & hans älskling Jonna var där. Vi såg på Modo-matchen och blev bjudna på pizza, väldigt trevligt och tacksamt. Lite senare kom Kennet & Jonna över till oss, och gud vad glad Albin blev. Han höll på att leka ihjäl Jonna tror jag, sötproppen! När Albin hade somnat så slog vi på en skräckfilm - The Uninvited, och den var faktiskt riktigt bra. Den var ganska spännande och blev inte som man hade förväntat sig. Så gillar man skräckisar kan jag rekommendera den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0