Min lilla bebis!

Herregud vad tiden går snabbt. Men ändå minns man nästan inte att Albin varit så liten. Det är som att man hela tiden fastnar i ögonblicket, man blir van på nåt vis. Så det känns som att Albin alltid varit som han är nu och i samma storlek. Ja, det är konstigt! Nu springer han ju omkring som en galning, klättrar och har sig, förstår nästan allt och kan säga lite saker. Ja, han har blivit så stor...
Jag sitter och tittar på en massa bilder från när han var mindre och mitt hjärta hoppar nästan över några slag. Våran lilla goknopp, våran prins! Det är ju så underbart, vilken himla tur att det finns kamera och att vi verkligen utnyttjat den väldigt mycket. Jag tänkte bjuda på några godbitar, titta och njut!


Här är han 5 månader och gosar med sin mormor


Här är han nästan 7 månader, kutar runt i gåstol och gör en rolig min :)


5 månader - är väldigt sjuk på barnavdelningen men kunde ändå vara så här glad? :)


Nästan 10 veckor, mår gott i babysittern :)


Cirka 1,5 månad gammal och ute på en tur i bilen :)


4 dagar gammal, ligger och sussar lite på sin mormors födelsedag :)


Kommentarer
Postat av: MammaIda

Då vet ni lika mycket om varför Albin har det så kämpigt som innan läkarbesöket, va tråkigt!

Det ordnar sig förhoppningsvis snart :)



Kram!

2009-11-15 @ 19:19:22
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja hua, bara att inse att tiden går med racerfart!



Hoppas ni haft en härlig helg! Kram Jenny

2009-11-15 @ 21:50:47
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hej...



usch så¨fort tiden går.. det är helt sjukt.. man hinner inte med..

se på mina teens bara, hur kunde de bli så stor så fort.. :)



KRAM gumman

2009-11-16 @ 17:01:08
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0