Måndag och äntligen sex

Lika tråkig som alla andra. Har inte gjort något speciellt, mer än att umgås med min älskade lilla son. Har bara gått utanför dörren en gång och det var för att åka och posta ett viktigt brev igen. Annars har vi bara varit inne och myst, lekt, busat och ätit. Tommy gick på sitt eftermiddagsskift strax före klockan 13 och han kommer nog hem om högst en timme, skönt!

Imorgon får vi som sagt hem den efterlängtade bilen. Tommy och svärfar ska åka iväg vid 9.30 imorgon bitti och möta säljaren halvvägs. Sen lär vi nog ragga runt lite på byn kan jag tänka mig, det kommer vara svårt att fatta att det är våran bil. Helt otroligt!

Jag har för mig att jag nämnt ganska nyligt att Albin haft 4 tänder på gång samtidigt och att 3 av 4 hade kommit upp. Han har haft som blodblåsor i tandköttet där dom varit på väg att ploppa fram. Upptäckte förra veckan att han samtidigt fått 2 stycken till, där nere, utan att jag märkt det. Så det var alltså 6 tänder på samma gång. Är det konstigt att han knappt vill äta, borsta tänderna, sova gott eller vara glad? Fy vad det ska vara jobbigt! Nu har iallafall den sista kommit fram, den som varit så seg. Så nu har äntligen alla de sex tänderna tittat fram och han har nu 14 gaddar vid 14 månaders ålder. Nu hoppas jag innerligt att dom kommer upp ordentligt ganska snabbt och att han sedan får ha det lite lugnare i sin lilla mun.

Albin ligger och sussar gott bredvid mig just nu, jag ska snart ge upp detta för att krama kudden jag också. Jag har ju passat på att göra en snabb liten ändring av mitt bloggutseende, alltså färg & bild. Headern blev inget vidare, men jag orkar inte fortsätta nu. Bjuder istället på en bild på min lilla rosenknopp.


Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

ja verkligen.

så skönt med en kombi för er, det är ju nästan ett måste när man har barn...vagnen tar ju en otrolig plats.

Fast att vi har en kombi så får vi ha matkassarna i baksättet när vi har vagnen i bilen, lite drygt men man ska ju inte behöva köpa en minibuss för ett barn hihi

kram

2009-11-03 @ 07:12:58
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html



..med ett dunderpris i potten :)



Ha en toppendag! Kram

2009-11-03 @ 11:58:27
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Emma

Din överskrift gav mig verkligen ett fett smile och en jätte nit haha :)



Sv: Det känns toppen och vi satsar :) Vi känner att vi bor trångt och så men vi satsar allt och vi tror det kommer gå bra ändå trots att de e bara Markus som har jobb. Ja det är dom jag har försökt ringa, tokingar som inte kan svara på telefontid!

Kramar

2009-11-03 @ 14:04:10
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

nej det är inte löjligt, de vet inte vad de pratar om isådanafall =)

ja shit vad grejor man ska ha med sig bara man ska vara iväg en hel dag och ska mina föräldrar vara barnvakt så är hela bilen fylld hihi

allt är bra med oss, börjar bli less på liams tand som inte vill komma upp riktigt, han sover ju så illa.

hur är det själv då +

kram

2009-11-03 @ 14:33:05
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jo det är skönt, ska bli kul med nya tapeter sen också.

2009-11-03 @ 18:01:15
URL: http://victoriagt.blogg.se/
Postat av: M:

Ja hon är så söt så ^^,



Jo det är bara fint här! Hoppas allt är bra med er också!

2009-11-03 @ 20:38:43
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0