Fredag den 13:e?

Ja man skulle kunna tro det, men det är ju Onsdag den 25:e. Tänker inte gå in på några detaljer för det blir alldeles för långdraget. Men det har hänt flera saker idag för både mig, Tommy och Albin. Som tur är så gick det ju faktiskt relativt bra för oss, haha, men man blir ju matt! Vi var och storhandlade idag, skönt att ha det gjort. Även om man alltid glömmer saker ändå. Ikväll var vi över till svärfar en sväng, tog med våran dator och körde på hans internet och det gick ju himla bra. Gud vad man blir handikappad utan internet? Albin gick runt där som vanligt, rev & slet i allt, lekte lite och tiggde mat av sin farfar - trots att vi just hade ätit pizza till middag. Han är för rolig alltså! Han är ju oftast jättedålig på att äta. Men han ska då alltid smaka på det folk sitter och äter, spelar ingen roll vem det är eller vad det är. Men det är ju roligt! Albin somnade gott halv nio ikväll, Tommy gick och la sig en stund senare och jag tittade på Greys Anatomy. Nu ligger jag i sängen, knät värker och svider som fan! Kan inte sluta tänka på dagens vurpa, det måste ha sett förbaskat roligt ut. Ragnhild (dagmamman) ringde till och med för att fråga igen om det gick bra. Det var ju gulligt av henne! Imorgon ska vi vara där klockan 8.30. Har ställt alarmet på 7, så jag hoppas att vi får sova någorlunda. Så det inte blir en pers att kliva upp... Tommy har sovmorgon och börjar 6.30, skönt för sjusovarn min att få sova lite längre. På Fredag är Tommy ledig, vilket jag är väldigt glad över. Eftersom han har tänkt åka till Övik och se hockey med några kompisar på Lördag så är det bra att han har en extra dag här hemma. Vi måste både storstäda och adventspynta, så det blir nog fullt upp. Eller Tommy får väl vara med Albin så får jag sköta resten... Nu ska jag försöka vila lite här tills Albin vaknar, godnatt!

Kommentarer
Postat av: MammaIda

Baka pepparkakor måste vi göra om flera ggr för det fullständigt älskade hon, helt lyrisk och det var så underbart att se. Dock älskade hon inte att baka lussebullarna , vart för långtråkigt :P



Ja, det ska bli så skönt med en dag ensam i Sundsvall.

Tänkte passa på innana bebis nr 2 kommer och man tyävrr får ännu mindre tid för sig själv (du förstår hur jag menar) Så man får ta vara på alla tillfällen , Julia ska vara med sin mormor - moster och 2 morbröder så det får garanterat väldigt roligt :)



Ja, annars är det bra med oss. Med er då?

Hoppas eran vurpa gick bra och att ni klarade er något hel!

Kram!

2009-11-26 @ 07:53:59
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi hade med fredagen den 13:de några dagar för sent :s Man kommer aldrig undan. Hoppas att det inte var så farligt som det lät i mina öron och att ni alla tre mår bra? ♥



Ja utan internet är sjukt jobbigt. Man gör ju verkligen allt på internet. Skrämmande nog! Vi eller jag var med utan då sambon min som suttit vid datorn och nördat sig (som brukar vara min uppgift)Haha



Kramar

2009-11-26 @ 17:58:05
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0