Första inskolningsdagen

Nu ligger jag i sängen, passar på att slöa lite medan Albin sover sin lur. Har just legat och talat med svägerskan (Elin) i telefon i en halvtimme, alltid trevligt. Hon hälsar till er som har hälsat till henne genom mig och ni som följer hennes blogg. Hon kommer nog snart igång igen, men behöver ha en paus ett tag till. Dagens inskolning hos dagmamman gick jättebra. Den var iofs väldigt kort, bara 1,5 timme, men ändå! Denna lilla kille som annars brukar vara rätt så mammig och så, var inte alls mammig under den tiden, han var nöjd, lekte bra och han ville inte ens följa med när vi skulle åka hem. Det är ju väldigt positivt, jag hoppas att dom andra dagarna går lika bra. Dom kommer nog vara lite längre, men vi tar ändå en mjuk start. Kan vara bra för alla parter tror jag. Det känns iallafall otroligt skönt att man kommit igång. Jag kommer att svara på alla kommentarer när jag har tid framför en dator. Nu har jag iallafall uppdaterat om hur det gick idag. Nu ska jag vila lite och vänta på att min kära sambo ska komma hem från jobbet. Då måste jag få lite gjort här hemma...

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej..

så underbart att det går bra hos dagmamman..:) är det samma som lille E gå hos?



hälsa gulliga Elin från mig och Stina att vi saknar henne massor..:)



KRAM gumman

2009-11-23 @ 16:59:23
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Annette

Hej!! Gud så skönt och roligt att höra att det gick bra på inskolningen. Jag tror Albin kommer att trivas :) Massa nya lekkamrater!

Hoppas allt är bra mer er i övrigt också! Kramar

2009-11-23 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0