Albin & Skurt

Ja först tänkte jag berätta något som jag aldrig skrev i förrgår - Albin hade visst fått fram två tänder till. Alltså 8 tänder på 1-1,5 månad, han har nu 16 stycken! Jag blir inte klok, är detta normalt? Jag tycker ju så synd om honom eftersom han har så stora problem när tänderna ska komma och det verkar ju pågå hela tiden. Kan ju vara därför han helst inte vill äta nånting, är ännu mera grinig och oftast inte alls vill borsta tänderna. Ja man vet ju aldrig, jag vill bara att det ska bli lugnt snart.

Idag har vi väl inte gjort så mycket. Jag sov som vanligt dåligt inatt, så Tommy klev upp med Albin i morse vilket iofs inte var speciellt tidigt. Jag fick ligga tills klockan nästan var 10 och det behövdes. Jag var inte alls nåt piggare men det var ju skönt iallafall. Har fortsatt med våran tvätt, den tar ju aldrig slut eftersom den hela tiden fylls på och vi hinner inte med oss riktigt, men den minskar ju!

Tommy åkte till jobb klockan två, så då blev vi ensamma. Albin var inte alls på något vidare humör när pappa hade åkt. Vi tog en liten tur med bilen, for en sväng på OK för att posta brev och sedan en sväng på ica där Albin än en gång fick träffa sina favoritbrudar.

Senare kom Malin till oss på besök, vilket var väldigt uppskattat av både mig och lillprinsen. Dom lekte & myste en massa såklart. Vid halv åtta när Albin hade somnat tog vi fram lite fika och slog på en film - Role Models. Den var inte alls så bra som jag hade föreställt mig, och då hade jag inte ens föreställt mig så mycket. Smårolig vissa stunder, men enligt mig är den inget att rekommendera.


Sötaste Albin - är han inte lite lik Skurt här? :)


Kommentarer
Postat av: Annette

Hihi! Så himla gullig det där skurt kortet var ;) Riktigt litet charmtroll!

2009-11-17 @ 16:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0