Orolig

Nu har det slinkit ner lite chips och cola i magen, så den mår gott nu. Robinson var bra, och det var Lukas som åkte ut. Det spelade inte så stor roll för mig. Jag hoppas ju att Jarmo ska vinna tror jag. Albin såg Robinson med oss. Myste, busade och gnällde lite om vartannat. Han var ju trött, men jag visste att det inte var tillräckligt för att lägga honom, eftersom han sov ända till klockan fem på eftermiddagen.

Men strax före halv tio jag gav honom flaskan, fortsatte inne i sovrummet när Robinson var slut. Han somnade i min famn alldeles blöt i svett. Sedan la Tommy över honom till hans säng, där blev det som det oftast blir. Att han vaknar och vänder sig till rygg. Den lilla busen. Men det var bara att vända honom på sidan, klappa och stryka honom på rumpan tills han somnade. Men det gick relativt fort ändå, så jag är glad.
Tommy har också lagt sig, han sover säkert redan. Jag funderar på att göra kväll snart jag också, men vi får se hur det går. Blir nog inte uppe så länge till iallafall...

Tro vad det blir imorgon? Måste ju städas, men för det behöver vi lite extra energi. Och så beror det ju såklart på vädret, är det fint så måste vi ju gå ut en sväng. Men det återstår som sagt att se.

En sak som oroar mig väldigt mycket nu, är en sak som mamma berättade i telefonen idag. Kitty har varit borta sen igår morse. Och hon som är med ungar! Tänk om hon föder dom ute, då lär dom ju inte klara sig! Och vart håller hon hus gumman? Åh, jag vill bara att hon ska komma hem och få sina ungar hemma. Håll tummarna! Jag kommer att gråta floder om hon inte kommer imorgon...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller tummarna för att hon kommer tillbaka. Men i regel brukar de visa om de är vid fara. Så gjorde iaf vår katt med sina kullar!



Kram

2009-05-16 @ 22:58:47
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

inget kul när dom håller sej borta, finns ingen ladugård i närheten? vissa gör ju så att dom smiter när det är dax för att få så får man följa dom när dom kommit hem för att hitta ungarna, har fått göra det en gång

2009-05-16 @ 23:11:30
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Karolina

Ja..nån måste ju vinna tyvärr =)

2009-05-16 @ 23:34:41
URL: http://finehair.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vinnaren blev: http://viljasvarld.blogg.se/2009/may/and-the-winner-is.html

2009-05-17 @ 00:27:43
Postat av: emily

Verkar som ni fick en lyckad kväll igår :)



Oj då.. Hoppas verkligen hon kommer hem idag!! Det gör hon säkert,



kram

2009-05-17 @ 08:41:30
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0