Måndag

Goddag!
Här är allt som det brukar. Albin har vaknat som vanligt över natten. Han fick komma till min säng inatt och sova med mig. Vi klev upp före 8, slog på Vakna med voice och så fick han sin gröt. Han var trött redan då. Jag förstår inte vad det är med hans eviga trötthet, från att han vaknar och så blir det värre och värre. Efter bara 1-2 timmar är han jättetrött och grinig. Men iallafall så fick han leka lite. Sen när klockan blev halv tio började jag försöka få honom att sova, utan resultat. Till slut värmde jag en flaska och gav honom, då somnade han. Tyvärr vaknade han efter bara 30 minuter och ville inte somna om. Det är ju inte tillräckligt för en liten Larsson. Men nu är han iallafall uppe, går omkring i gåstolen. Får hoppas på en bättre eftermiddagslur då kanske, annars blir kvällen knivig.
Vi längtar såklart tills pappa kommer hem, han åkte och jobbade tidigt i morse.
Får se vad det blir för middag idag, funderar på vårrullar & ris... Jag är hungrig redan nu, kanske ska göra mig någon liten lunch?

Kommentarer
Postat av: Madde

Okej, trevligt att du svarade tillbaka :)..

Vad heter självaste tabletterna då och vart har du inhandlat dom? finns ju så mycket olika, men skulle vilja ha ngt som verkligen rensar lixom.



Ha en toppen dag



kram

2009-05-25 @ 12:25:15
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas lille Albin snart blir "frisk" från vad det nu än är...



Sv: Ja men jag kan förstå att du inte orkar längre, ständigt lite sömn och trötthet, hade nog inte heller orkat. Plus du har ju en liten att sysselsätta, jag har bara djuren hehe.. Du får fota lite hemma och visa hur ni har de. Ja nu menar jag inte röran eller så men för att jag är nyfiken på hur ni bor :)



Kram

2009-05-25 @ 12:30:47
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh tackar då skall jag gå in och läsa lite om dom nu på en gång, märker du någon skillnad eller?



kramis

2009-05-25 @ 13:22:36
URL: http://missmadeleine.blogg.se/
Postat av: Amanda

Precis så där höll Ludwig på med. Vi funderade fram och tillbaka vad det kunde bero på. Tänder, ont i magen (han fick ju nattmål då också). Men kom fram till att det var separationsångest. han sov så oroligt helt enkelt för att han hela tiden kände han måste hålla koll på var vi befann oss. Och Ludwig har ju blivit lugnare nu. Det gick över. Även om det kändes som det höll på en hel evighet.

Hoppas Albin kan komma till ro lite bättre snart han med.



Ha en fin dag idag!

2009-05-25 @ 13:31:41
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!



Var inne och kikade och vet att den sista som du skickade rekomenderade en kollega till mig med :)..den skulle tydligen vara bra, ja man märker säkert inte någon radikal förändring innan 14 dagar iaf eller vad tror du? Å ett plus e ju att de e tablett form.Lite lättare att ha med sig överallt om man skall ta några om dagen.. Chiliburn har jag hört skall vara bra med för vikt minskning.. om man nu vill de :)



kramis

2009-05-25 @ 14:15:25
URL: http://missmadeleiene.blogg.se/
Postat av: menajo

Hej =) Jaaa.. Jag får buketter varje dag hihi :D haft en bra helg? kram

2009-05-25 @ 14:54:21
URL: http://menajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0