Kristi Himmelsfärds dag

Natten har självklart varit som vanligt, vad annars? Tommy kom hem efter 1-tiden inatt, som vi trodde. Han kom just då jag hade somnat till. Jag vaknade och sen tog det en stund innan jag somnade om igen. Jag hade som vanligt svårt att somna innan och hade dessutom huvudvärk som inte gjorde det lättare. Men idag mår jag bra, förutom att jag är väldigt trött av alla vakna pass.

Albin och jag klev upp före 8. Han fick sin gröt, sedan fick han sitta och leka lite medan jag gjorde i ordning äggsmörgåsar och te. Jag mumsade i mig det, sedan en tablett och började på vattnet. Sedan blev det bajskalas och blöjbyte. Albin körde sedan runt i gåstolen och jag myste lite med honom. Vi dansade och han fick lyssna på "Svenne banan". Men han började redan få tendenser till trötthet, alltså grinig och gnuggade ögonen.

Så jag gick in till Tommy när klockan var halv tio, och la Albin där med honom. Så han sover nog gott med pappa nu.
När dom vaknar så ska jag diska och plocka, så får dom leka lite medans. Sedan blir det till att packa, eftersom vi åker till Trolldalen idag. Vi åker antagligen hem redan imorgon, men det blir alltid väldigt mycket packning ändå.

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hoppas att ni åker hem imorgon för Edvins kalas kommer att vara på lördag istället :)



Kramar

2009-05-21 @ 10:31:54
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Vi får se om han är lika snäll som du var och du får hjälpa han...hahaha...och jag tror faktiskt att ni kan hoppa över kortet, kanske inte lika uppskattat som ett paket ;)



Kram

2009-05-21 @ 10:43:01
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken helg. Förvisso kort men roligt låter det :)



KRAM

2009-05-21 @ 10:52:57
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0