God natt

Har just kikat klart på SATC-avsnittet så nu blir det tandborstning och sängen även för min del. Längtar tills Tommy kommer hem, det är så tråkigt att ligga själv i sängen. Men bara tanken av att man har en söt liten prins sovandes i en säng bredvid gör allting mycket lättare. Att höra dom där andetagen. Bara han inte vaknar, hittills har han bara vaknat en gång iallafall.
Imorgon ska vi  hälsa på Anneli & Max, det blir skoj. Det är ju inte så ofta vi får chansen att umgås med dom, så då tar man dom chanser man får.

Kitty katten är nog nära "förlossning" nu. Pratade med mamma och hon sa att Kitty verkar ha ganska ont. Hon ligger och bökar för fullt med baken och vill inte att man ska röra henne bak på ryggen. Stackers min lilla gumma, önskar att jag var där med henne. På Torsdag åker ju vi dit till Trolldalen och ungarna lär ju ha kommit tills dess iallafall. Gud så kul, spännande och mysigt.
Men nu ska jag göra som jag sa, gå och lägga mig. Återkommer imorgon.
Godnatt!
Vårat lilla charmtroll

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnosen:)

Finns inget skönar än somna in brevid ett barn..jag blir så lugn och känner mig trygg..

Somnar alltid lättare..

Lika skönt att vakna upp, oftast har ett barn blivit till 3:)



sov gott

2009-05-19 @ 00:18:54
Postat av: carola

det var min kommentar

2009-05-19 @ 00:19:22
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: kakan

hoppas det går bra för lilla Kitty :)



Trolldalen va mysigt det låter! Jag vill också vara ett troll därifrån :D kramisar!!!

2009-05-19 @ 09:32:49
URL: http://kakaans.blogg.se/
Postat av: Ida

Jamen då kan ni väll kanske komma å hälsa på en sväng igen ? Eller ni kanske bara ska dit en kortis? Kram

2009-05-19 @ 21:53:03
URL: http://Noahsmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0