God förmiddag!

För det första, min lilla son är helt otrolig. Jag fick just världens chock. Tänker inte skriva vad det handlar om, det är lite svårt att förklara riktigt så därför är det bättre att låta bli. Men det var iallafall helt otroligt och synd att man inte hade kameran i högsta hugg.

För övrigt så var natten som vanligt, fast till och med ännu jobbigare. För Albin vaknade vid klockan 3, ville inte somna om. Så jag tog honom till sängen. Han var ju trött såklart så jag trodde att han skulle somna där mellan oss. Men det ville han inte. Klockan gick och gick och både jag & Tommy blev bara tröttare och tröttare. När klockan närmade sig halv 5 så gick jag upp och gjorde flaskan och så bytte vi blöjan. Tänkte att nu kan han väl kanske somna. Men nej! Provade lägga honom men han blev vansinnig. Så jag fick stå och vagga honom i min famn och till slut somnade han, klockan 5!

Nu har jag druckit en stor kopp te och ätit två goda äggmackor. Dricker såklart även en massa vatten samtidigt.
Vägde mig i morse också. Jag vet att man egentligen inte ska göra det bara sådär efter 3 dagar, men det var ändå lite intressant att kolla. Hade gått ner nästan 2,5 kg iallafall. Nu är ju inte det nånting när man tänker på min kroppshydda, men skönt ändå att det inte står stilla.

Fick rolig post idag, tidningen Föräldrar & Barn och ett paket till Albin. Det var en Helly Hansen fleecejacka som jag beställt från Sophies Closet för mitt presentkort. Den var verkligen superfin och skön och ganska tunn. Så den kan han nog få användning för på kalla sommardagar/kvällar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det de du berätta för mig eller annat bus?



Sv: Ja exakt det menar jag! Fattar inte hur de kunnat bli som det är då jag aldrig rört ngt... Men kan du förklara tro?



KRAM

2009-05-20 @ 12:20:24
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad duktig du är...2,5 kg är mycket oavsett din kroppshydda vännen...

Jag är övertygad om att det kommer att gå jättebra för dig med viktminskningen.

Pust stackars er, Edith har varit vaken hon oxå men det är därför att hon är sjuk. Ni har så VARJE natt!!

Försök att sova lite om Albin gör det nu på dan.

Varma kramar<3

2009-05-20 @ 12:30:15
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Roligt när det händer något på vågen. Jag har omvänt problem att jag behöver gå upp istället. Små barnen tar så mycket energi att jag har minskat i vikt de senaste månaderna. Var likadant när Elisabeth var mindre.

2009-05-20 @ 12:42:09
URL: http://supermum.blogg
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

2,5 kilo på tre dagar är ju jätte bra!

Se vilken fin start du fick, och nu kommer det säkert att kännas lättare ska du se :)



Är jätte nyfiken på vad Albin gjort...du måste berätta det sen för mig! (du vet nyfiken som jag är...) ;)



Kramar

2009-05-20 @ 14:57:32
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

wow.. grattis till ditt minus!! kanon bara jobbat vännen..:)



ungefär vi den tiden sparng jag och gubben in och ut hos en klarvaken arg stina med.. vad tar det åt våra små,, ;)



kram

2009-05-20 @ 18:23:33
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Amanda

Vad duktig du är gumman! Det är juh ett jättebra resultat på så få dagar!

2009-05-20 @ 18:36:41
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anna

Helly hansen är ju bra kläder det, riktigt karl redan er son :-)

2009-05-20 @ 21:07:21
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0