God förmiddag!

Ännu en dag med strålande väder. Natten var jättejobbig, jag vet inte hur många gånger Albin vaknade. Dessutom så hade jag svårt att somna. Klockan blev nog efter 3 innan jag lyckades. Men lillgubben vaknade gång på gång. Så Tommy var den som fick kliva upp med honom i morse, som blev strax före 7.

Dom hade myst, varit ute och farit iväg en liten sväng. Han hade varit så glad & go, men sedan blivit trött och somnade till slut i bilen. Tommy skyndade sig hem, han fick bara sova i 2 minuter. Sedan upp och så fick han sova ner honom och lägga honom i sin säng. Nu sover han gott där.
Vet inte alls vad vi ska hitta på idag. Tommy börjar nog jobba vid ett-tiden. Det är ju som sagt så himla fint väder, så sedan måste vi ju ta oss ut. Kanske åka och hälsa på någon? Ja, vi får se...


Och Anna : - Ja, jag vet att det inte finns riktiga bebisgungor där på dagis, och jag skrev ju det också :-) Eftersom Albin älskar att gunga, så provade vi den gungan som fanns istället och det gick ju bra ändå...


Albin sitter på sin älskade bil


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch vilken natt... Tur han är så söt att han är värd det lilla jobbiga :)



Sv: Vad snäll du är. Du är säkert de mot alla men de känns ändå mer till mig. Ego som jag är :) Men vi ska kämpa men det känns lite sådär :s Men de kommer nog. Snart ringa till gyn... Hoppas på snabbt besök inom snar framtid. Återkommer med info



Kram

2009-05-18 @ 10:46:16
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

SÖT Albin!

Ni kan komma hit och hälsa på om ni vill. Jag och Edvin ska sitta ute och dona på i rabatten och stapla lite ved :)



KRAM

2009-05-18 @ 11:18:56
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Har en utmaning till dig!

Kolla vet ja :)

2009-05-18 @ 11:27:04
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hejsan,

Vilken fin blogg du har, fina bilder på Albin =) Läste på din sida att du vill ha fler följare på din bloglovin. Skriv en kommentar på min blogg om du fortfarande är intresserad så kan vi följa varandra =) Kram / Rebecca

2009-05-18 @ 11:32:12
URL: http://www.stylecenter.se/modeblogg
Postat av: Amanda

Vad söt han är! ^^



Men jobbigt att det ska vara så besvärligt på nätterna. Ludwig har också varit ett barn som stökar väldigt på nätterna. Jag tror dock att han blivit lite bättre på att sova nu. Han sover iaf i ett sträck även om han inte sover så länge.

Hoppas ni får ordning på nätterna snart!

Kram

2009-05-18 @ 15:41:57
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vad jobbigt att natten blev stökig för er, konstigt att han inte sover mer lillskrutten.

Kram<3

2009-05-18 @ 19:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0