Dag 6

Är snart avklarad, utan godis, fikabröd & coca-cola. Ja allt sött! Idag har jag faktiskt känt mig riktigt sugen på nånting, det hade räckt med en god bulle eller något. Men nej, så ska jag inte hålla på.
Vi var ju som sagt på Edvins 2-årskalas idag, som självklart var väldigt trevligt. När vi kom dit så hade Albin bajsat så det blivit på både bodyn och strumpbyxorna. Och vi hade såklart inget med oss, det är ju då det brukar ske. Så vi fick låna en utav Edvins gamla bodysar.
Av oss fick Edvin ett verktygsbälte med tillhörande smågrejer och ett Championset med shorts & t-shirt. Jag tror att han blev ganska nöjd, för när han öppnade och såg kläderna så sa han "fiiiint". Det bjöds på tårta, gott fika, kaffe & läsk. Jag drack någon klunk kaffe, lite vatten och åt två skorpor. Det bästa av allt var ju att jag fick syta liten bebis igen, nämligen lilla söta Tilda. Hon bara sov och sov och sov.
När klockan började närma sig tre så var Albin supertrött och även hungrig. Så vi  for hem, han fick flaskan och somnade gott på en gång. Skönt att vi slapp "arbete" denna kväll.
Vi har tittat på Robinson och det var riktigt otrevligt när Jarmo ramlade och gjorde illa sig. En himla tur att det gick bra. En kämpe som han är, så kom han tillbaka samma dag och lika positiv som vanligt. Han är en sann Robinsonvinnare enligt mig.
Nu ska jag kika runt lite, även lägga in lite bilder från kameran...

Födelsedagsbarnet bygger med bamseklossar

Tilda sover gott i min tjocka mjuka famn  :)


Kommentarer
Postat av: Emma

I kväll blir det lugn ska ta lite kvällsfika sen kika film =) Och sen ska jag fixa design =)

Du då?



Läste din blogg att du har valt bort onyttigt kör du någon diet eller? =)



P.S din meny är längst ner ;p





Kram

2009-05-23 @ 22:34:03
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Anonym

heheh jo sant ,vi får hålla tummarna på att du får en i taget=)

Jaha vad roligt:) trivs du där? Jag är från Sundsvall =)

2009-05-23 @ 22:40:40
URL: http://familjenengstrombergsten.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej så du kör flytande då eller? Cambridge eller?

Tjock tror jag inte alls, man ser olika ut så är det helt enkelt hehe, men det är bra om man gör nåt åt det är bara gnäller om det så sant så. Länge ska du köra då?

ska köra jag med :)



Ja det är jag faktiskt tycker jag hehe =) Intresserad?



Okej då förstår jag hehe jag som ser allt haha :p



Kram

2009-05-23 @ 22:48:58
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Emma

jaha det har jag aldrig hört talas om eller jag visste inte att det fanns , köper man nåt som renar kroppen man äter inget eller vadå? Går man ner mkt i vikt eller? :) Mkt frågor nyfiken jag haha..

Ska köra soppor och sen gå över till en riktig diet. Måste VERKLIGEN ner jag med är en ballong jag så haha..



Okej men du kan ta min msn och så kan vi prata vidare där om du är intresserad men det kostar en salnt för allt jobb jag lägger ner då , men bruka vara mellan 50-100 kr Lite olika :)

[email protected] min msn och mail det.



Kram

2009-05-23 @ 23:04:42
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tildas lilla body vet du var den är köpt?

Har nämligen exakt likadana byxor så en body hade ju passat sonen..



Älskar kläder med bonde motiv då pappan är bonde :)

2009-05-25 @ 11:24:31
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0