Bäddtajm

Nu tror jag att det är dags för sängen, om man ska orka med natten och morgondagen. Tommy kommer antagligen hem vid ett-tiden inatt också. Albin har redan vaknat ganska mycket, men jag hoppas att det lugnar ner sig lite nu så att jag hinner somna och sova en stund. Hoppas framför allt att det inte blir samma sak inatt som föregående natt. Det återstår att se.
Jag har kollat på Grey´s Anatomy, det vanliga nöjet på en Onsdag kväll. Druckit vatten och ätit vindruvor. Fått i mig två liter vatten idag med. Men fan vad man får kissa, kroppen är ju inte van detta. Annars brukar jag kanske dricka ett glas vatten på en dag, om ens det?
Nä nu blir det tandborstning, sedan bädden.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Okej, jag läste också om att hon ska vara gravid, undrar hur seriöst det förhållandet blir? Stackars barn.



okej, men det verkar ju bra :)

2009-05-21 @ 00:11:32
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Cissi-mamma till prinsarna.

Det är helt underbart:)



Nej jag tror nog inte man kan bli det :) Så fantastiskt vilken kärlek man kan känna till sina barn :)



Hehe vad roligt :) länkar dig så kan jag följa ditt med (:

2009-05-21 @ 05:47:14
URL: http://familjenengstrombergsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0