Backkrypning

Som jag tror att jag redan nämnt så brukar Albin ofta ställa sig i krypställning. Men han vill inte alls krypa, utan brukar slänga sig ut raklång. Nu sätter han sig allt oftare i krypställning, försöker kliva upp vilket inte alls går och det blir en himla lustig ställning. Men idag så kröp han bakåt, alltså backade. Jag förstår inte, det borde väl vara svårare att krypa bakåt än framåt? Roligt iallafall, han är så duktig min lilla prins.

Vi var till Albins farfar en sväng. Vi ska få ta gungställningen som står där på gården och ta hem till oss. Och så ska jag köpa en bebisgunga som Abbe kan gunga i. Det blir kul.
Sen har vi varit till Brorssons en sväng, där Tommy skulle fixa lite. Sen for vi hem för klockan blev ganska mycket. Gav Albin välling, gav honom Nestlés milda havrevälling ikväll. Den gick inge bra sist, men det var ganska längesen. Jag har mest kört med majsvällingen.

Han somnade av flaskan i Tommys famn. Men när Tommy la ner honom i sängen så vaknade han och sedan ville han inte somna om. Det var bara att ta upp honom ett tag då. Nu går han omkring här i gåstolen och busar.
Vi ska se Parlamentet och sedan One Tree Hill som vi spelade in idag.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur gammal är Albin?

2009-05-17 @ 20:41:30
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: tofva

Vilken söt bloggs:D

2009-05-17 @ 20:46:37
URL: http://tofva.dinstudio.se
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Duktig han är som kan backa i alla fall :)



Kul med en gungställning!

Och jag kan tro att Anders blir glad att "slippa" den ;)



Kramar

2009-05-17 @ 21:44:55
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0