Go´kväll!

Kom iväg typ halv två idag efter att ha plockat, rensat, tvättat, tagit hand om ren tvätt, gått ner med en massa grejer till förrådet och packat alla våra grejor. Tyvärr hann vi aldrig med dammsugningen, men det kanske jag inte borde säga? Hade ju planerat det, det blir alltså inte alltid som man tänkt sig. Inte för oss iallafall. Men nu är det ju bara det som fattas när vi kommer hem, annars är det rent och städat överallt. Skönt!

Malin, hennes flickor, Oppe och Olli kom hit och fikade med oss när vi hade kommit.
Senare kom Danne, Maja och Rasmus och åt middag här med oss. Det bjöds på helstekt fläskkarré i ugn med potatis & sås och det var sjukt gott, vi blev äcklande mätt.
Maja har en väldigt söt och hård kula nu, näst intill sprickfärdig. Och det är ju inte alls länge kvar, 4:e April är dom beräknad. Och bara typ två veckor efter det så är det Stellan & Vickys tur. Åh så spännande, roligt och mysigt med två nya små i släkten. Två små kusiner åt Abbelito  :) Jag längtar!

Nu på kvällskvisten har vi än en gång druckit kaffe, kollat på Parlamentet och nu är det Beck-filmen som rullar på teven. Den här filmen är bra, men blir lite gråtfärdig. Gud så blödig jag är ibland!

Albin har varit jättegnällig idag, hela eftermiddagen och kvällen. Det beror antagligen på förkylningen. Jag hoppas att den ger med sig snart så han blir piggare och kanske blir mindre störd i sömnen. Han somnade iallafall halv åtta ikväll efter mycket om och men. Får väl se hur det går, när han vaknar och vill ha käk.

Jag är också grymt trött, vilket inte är så konstigt eftersom jag var vaken från morgonen igår, fram till strax före 3 på natten. Drack några glas vin på kvällen. Och vaknade 6 i morse, alltså högst 3 timmars sömn varav Albin vaknade en gång emellan också. Hoppas att jag deckar ganska snabbt när vi går och lägger oss, det borde jag göra iallafall.

Vet inte alls vad det blir imorgon, det får vi ta då. Vet bara att Tommy åker till skolan vid 8. Mamma jobbar kväll, så hon är iallafall hemma till klockan ett. Mysigt med frukost tillsammans i soffan.

Nu är det Beck igen. Har precis varit och tömt ur mig på toan. Jag tror att jag kissade en liter, efter att ha hållit mig här ett tag!

Hoppas ni alla har haft en trevlig helg?

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Jag e sjukskriven men utöver de bonde. M är traktorförare på plantskola. :)



Vi kollar hus för fullt men det är dyrt, spciellt när jag är sjuksriven sen lite mer än ett år tillbaka. Så lägenhet är de för stunden, funderar på stuga men får se. Har inte körkort så lite svårare att ta sig någonstans..



KRAM

2009-03-22 @ 22:32:48
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Leia

Tackar. =)

2009-03-22 @ 23:28:08
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0