Två vinster idag!

Nu sitter man här igen. Mellan varven får man springa in till lillpruppen som vaknar lite titt som tätt. Jag hoppas inte det fortsätter så hela kvällen och natten. Han somnade vid halv åtta och sedan dess har han väl vaknat 4 gånger minst. Det måste vara något som stör stackarn.

Här har vi druckit god påskmust, ätit popcorn och kollat på hockey, där Färjestad dängde Skellefteå med 6-0. Härlig vinst! Nu står det 3-0 i matcher, så det lutar mot final för FBK. Men tar inte ut någon seger i förskott. Man måste ju säga att dom har en grym målvakt, Jonas Gustavsson. Han kallas för "Monstret" just för att det är så svårt att göra mål på honom. Han tog ikväll rekordet av att ha hållit nollan längst i elitseriens historia - 220 minuter och 40 sekunder sammanlagt. Det är inte illa!

Jag har vunnit en tävling för första gången ikväll, hos PetramedAochE. Hennes söta lilla son drog lotten. Så honom tackar jag stort. Vann ett presentkort på 500 kronor från Sophies Closet. Så vi får väl se vad man bestämmer sig för att handla därifrån sedan. Tyvärr finns det ju inte så mycket för Albins ålder. Men jag ska nog hitta något  :) Blev iallafall väldigt glad och överraskad.

Nu är mamma hemma när som helst. Då blir det kaffe. Sedan dröjer det nog inte länge förrän det blir sängen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till vinsten, den är du absolut värd :)

2009-03-23 @ 21:46:14
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Jag vill med vinna!



Oki, har skickat. Hoppas du överlevde chocken ;)



Kramar

2009-03-23 @ 21:54:04
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: MammaRussin

jag vart så glad för din skull när jag såg att du vunnit.. hihi.. som du tävlar.. Grattis igen gumman..:)



kramkram

2009-03-23 @ 21:56:34
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Elin

Det är bara bra med oss. Haft besök av Lena, Linda och söta lille Axel idag så det har varit "fullt" hus här idag :)



Och vi har kört förbi erat hus idag när vi var en sväng på byn och Edvin sa: "Mobbos huuuuss! Kajin! Amin!" Han har koll på vart ni bor ;)



Pussa Albin från faster!

Kram

2009-03-23 @ 22:10:02
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis till vinsten! ^^

2009-03-24 @ 07:52:54
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Jessika

Kul att du vann, grattis! Har funderat om du vinner nån gång, du tävlar ju rätt mycket :) KRAM

2009-03-24 @ 16:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0