Sovmorgon!

Shit vad härligt! Jag la mig vid tolv igår kväll, det tog väl en stund innan jag somnade. Men jag tror att jag klubbade in som en säl när jag väl somnade. Tommy skötte nattpasset, jag tror att han var upp 3 gånger till Albin över natten. Jag vaknade men fortsatte sova. Hur skönt som helst. Man blir slut av att ha dom där nätterna och aldrig få någon sammanhängande sömn. Klockan halv sju fick Albin mat och efter det ville han inte somna om. Så efter en stund klev dom två pojkarna upp.

Jag sov vidare. När det hade gått ett tag så kom Tommy oh la sig och sa : - "Shhh Karin, du snarkar. Albin har just somnat. Lägg dig på mage". Men vad i hela friden? Det brukar ju alltid vara min replik. Jag måste ha varit dötrött både inatt och i morse. Det var nog en välbehövd sovmorgon. Klockan tio vaknade Abbe och ville upp. Så nu sitter jag där jag sitter.

Nu ska jag göra gröt åt och ge Albin. Sedan göra mig min egen frulle. Slå på teven och njuta av att det är Lördag.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej imorgon avslutas min grymma tävling om en resa till Östeuropa så glöm inte kika in för å se om just du är vinnaren. kommer även starta upp en ny tävling om att vinna snygga designprylar ett samarbete med www.designonline.se



så vill ja passa på att önska er en underbar helg

kram Tess trött tokig morsa

2009-03-28 @ 12:01:33
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0