Onsdag

Natten var som vanligt inget att hurra för. Jag gick ju och la mig halv elva, tänkte att Albin fick fortsätta sova. "Man väcker inte den björn som sover". Han vaknade en gång vid 1, behövde då bara nappen. Sedan vaknade han vid 2, då gick jag upp och gjorde mat.

Sedan vaknade han några gånger, tills han fick mat igen klockan 6. Tommy klev upp med honom vid 7, dom myste och busade medan jag sov. Jag låg tills klockan var nästan halv 11. Kände mig ändå som en zombie när jag tog mig ur sängen. Fattar inte! Och sedan ryggen då, den värkte som attan!

Just nu är det lugnt här hemma. Har MTV på på teven, kikar runt på en massa bloggar. Tommy och Albin leker lite. Mamma & pappa är ju på jobbet, tråkigt nog. Vi ska ju bege oss mot stan om ett tag, så vi hinner inte träffa dom. Vi blev bjudna på middag hos Kennet & Jonna idag, väldigt snällt.

Nu ska jag göra mig i ordning lite, kanske ta mig ett bad med lillprinsen? Han som för övrigt är väldigt trött, men inte kan sova. Hoppas att ha sover bra sedan när vi är på stan iallafall... då får han ju åka vagn.

Återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: M.

Nejnej. Det blir som alltid. Han pendlar isf.

Ja tro de var jobba 7 ledig 7 eller hur dom nu säger. Så..ja. :P

2009-03-25 @ 22:03:06
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0