Kvällen på byn

Ja nu är det kvällen. Har inte gjort så mycket vettigt idag heller faktiskt. Har iallafall inte stökat ner nånting. Men tvätten och städningen får bli någon dag då Tommy är hemma. Behövs verkligen.

Jag var och hälsade på en liten sväng på dagis idag också, fixade papperet om barnomsorgsansökan. Blir rädd när det redan börjar bli dags att söka snart, usch! Jag skulle kunna vara hemma i 2 år med Albin känner jag, tycker att 1 år är för lite. Det går så fort.

Till middag idag blev det kyckling & ris, lika smaskigt som vanligt.
Mamma ringde till mig tidigare ikväll. Jag svarade och fick höra världens liv bland de vackra rösterna av IL DIVO som hon är i Globen och tittar på. Det lät riktigt mäktigt.

Kollade på Familjen Annorlunda, det är faktiskt väldigt mysigt att titta på. Och man blir ju mäkta imponerad på hur dom klarar det. Jag som tycker att det är nog fullt upp med 1 barn, hur ska det då vara med 10? Som har olika fritidsaktiviteter och skolor och vänner och gud vet vad. Ja, dom gör det bra att dom hinner med deras vardag.

Jag har varit riktigt trött här i eftermiddag och ikväll framför teven. Ska nog försöka lägga mig snart och hoppas på att John Blund är snäll med mig för en gångs skull. Tommy sover på soffan och det har han gjort i över 1,5 timme. Albin somnade vid åtta, halv nio. Var väldigt tjurig igen. Jag vet inte vad det är riktigt.

Kommentarer
Postat av: Andréa

Vilken söt bebis du har :)

Allt bra med dig idag??

Lust att följa varann på Bloglovin? :)

2009-03-16 @ 22:29:33
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0