Jag har en ovän!

God morgon! Nja, det vette väl fasen? Jag var så irriterad inatt. Först fick jag skylla mig själv att jag inte kom i säng förrän klockan tolv. Men sedan låg jag och lyssnade på mina två prinsar som andades i olika takt och ljudlägen, småsnarkade lite ibland och rörde sig. Jag själv låg och "drömde" om att få bli kidnappad av den så kallade John Blund. Men han var inte vidare trevlig med mig inatt, så nu hatar jag denne John. Klockan lyckades bli halv fyra innan jag somnade.

Och Albin vaknade mycket den här natten, så man kände att man höll på att bli galen där ett tag. Inte på honom givetvis, men i huvudet. Sedan ville minstingen kliva upp klockan 6 efter att ha ätit mat. Så då fick pappa Tommy ingripa. Jag låg till klockan 9. Känner mig som en dödsill, en inlagd! Hungrig som fasen är jag också. Så jag måste gå till köket och se vad det har att bjuda på. Tror bestämt att det får bli ett glas oboy och äggmackor. Jag vet, väldigt onyttigt! Men gott!

Sökte efter mitt paket igår också, det var i Ånge på morgonen igår. Så har jag tur så kanske det kommer till mig idag, dansmattan och korsetten. Vore inte alls dumt det.

Ryggen & nacken värker och magen kurrar!
Sitter just nu och lyssnar på en gammal, men väldigt bra låt av Lutricia Mcneal på Youtube.

Nu ska jag kika vidare här, och göra mig någon frulle så att jag överlever förmiddagen. Tommy gick just och lade sig, Albin somnade också precis. Karin ska passa på att njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0