Goddagens

Natten var jättejobbig. Jag var jättetrött, kokhet och svettig. Kunde inte somna. Albin fick sin mat klockan tolv. Efter det började han vakna jättemycket, varav en gång han vaknade typ vid 3 och ville tydligen göra morgon. Fast han var trött så ville han absolut inte somna om. Jag tror att vi var vaken i över en timme. Mamma kom in och satte sig för att sova ner honom medan jag låg i min säng bredvid och blundade. Till slut så gav han upp och somnade.

Tommy klev upp med honom i morse. Dom var uppe med mamma. När Tommy åkte till skolan så hade mamma Albin. Jag fick ligga ända tills klockan var nästan 11(!) Det var jätteskönt och jag sov så gott. Men när jag klev upp var jag helt groggy och kände mig inte utvilad för 5 öre. Knepigt, det kanske är denna förkylning som retas? Men sen är jag ju en sån som aldrig blir riktigt pigg, av någon konstig och dålig anledning. Jag har väl ingen god livföring direkt heller så jag får väl skylla mig själv.

Just nu ligger Albin ute i vagnen och sover. Jag hoppas att han kan sova ett tag. Han fick gröt till lunch eftersom han inte fick den till frukost. Jag sitter bara här och fördriver tiden. Längtar tills Tommy kommer hem, han slutar halv fyra.

Försöker samla ihop lite poäng på GratisMode. Ganska otroligt med dessa sidor ändå. Man behöver bara bli medlem och samla ihop poäng genom att bli medlem på andra gratissidor, värva vänner och liknande. För att sedan kunna växla in mot riktiga presentkort. Kan ju inte bli bättre? Bli medlem via denna länk du också!

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja Maj-Britt (M Döpte henne) släppte vi ut i förrgår tror jag det var. Var jätte nervös eftersom hon var vildkatt när vi fick henne. Men än så är hon kvar :)

2009-03-23 @ 14:10:31
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Men oj en balkong? Hur gick det till om man får fråga? :s



Nja jag mena från fot till huvud. Ständig värk i foten som sedan gör mig halt och då går man ju ojämnt och belastar då de "friska" benet som i sin tur ger oblans i svanskota som sedan går vidare längs ryggraden och sen blir de nacke och en fruktansvärd migrän. Men eftersom jag välte med traktorn så fick jag ju skada på ryggen då med så de bygger på en hel del. Och sen blev ja grovt misshandlas 6 månader efter de så..



Nej de går inte bussar så jätte ofta men de funkar, har en busshållplats precis utanför dörren haha :D

Ja kör redan en hel del, dock inte så lagligt men va fan... Hihi



Vad bjuder måndagen på då?



Kramar till er!

2009-03-23 @ 14:14:32
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: PetramedAochE

Här kommer jag in och piggar upp lite för jag har nämligen med mig ett presentkort på 500 kr att handla för hos Sophie´s Closet!



Det var du som vann tävlingen jag hade hos mig och jag ska genas gå in och maila över presentkorter till dig! =)



På min blogg kan du se bilder på när min son A drog din lott.



Kram!

2009-03-23 @ 15:07:44
URL: http://PetramedAochE.se
Postat av: Emma

Sv: Du vet att även utomlands har de dörrar och trappor så du behöver inte hoppa från balkongen ;)

Ja vi har en del gemensamt, synd det är smärta bara :(



lev misshandlad av någon jag känner väl tyvärr. Har kontakt än idag men inte i närheten av den kontakt vi hade.



Idag är jag snuskit duktig, städar som fan och tvättar.. Är en riktig hus piga hehe



Kram

2009-03-23 @ 16:04:13
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Vann du??? :o Din gris ;)



Sv: Jag ser glatt framemot att få höra den historien, för bara av de lilla du berätta nu så skratta jag så jag trodde jag skulle kvävas haha.



Nja vän och vän... Kalla vad man vill, men C har väl mognat. Så våldet var tur i oturen...

Japp jag är en trogen Nilsson. Vi vet ju vad som är bäst ;)



Måste berätta en pinsam sak, hela dagen,kvällen har jag väntat på att du ska skriva :$ Tycker verligen om att du skriver, oj de kan man ju ta fel kanske. Men jag trivs med dina svar.. Oj de kan ju tolkas de med. Men ja du fattar.. Kanske hehe



Bamse kramar

2009-03-23 @ 20:44:34
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Ja men självklart ska du vara mer social mot de andra än en dator, jag är likadan, datorn försvinner knappst :)



Hoppas du,ni har kul hos dina föräldrar. En annan kämpar med att förstå folks tänkande hihi



Kramar

2009-03-23 @ 20:53:37
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag såg de, kolla nyss nätet. Men de andra lagen suger och hade vart kul om Jörgen kunde få sin sista säsong med guld :)



Ja kan inte nämna de här eftersom jag vet att personen i fråga läser alla inlägg jag lämnar hos alla... Personen har inget liv :) Kan förvisso skicka i mail om du är nyfiken.(Är du lik mig där så hade min röv spruckit nu haha)



Kramar

2009-03-23 @ 21:04:00
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Haha jag mena med sprikande röv att om du e lika nyfiken som jag så skulle röven spricka på dig.. Men jag mailar :)



Kramar

2009-03-23 @ 21:22:30
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0