God förmiddag!

Natten har väl gått för sig faktiskt. Nog har jag vaknat några gånger, men ändå känt att jag har sovit ganska gott. Albin är jätteduktig nu tycker jag. Från att knappt sovit nånting alls så sover han nu bra på kvällen, hyffsat på natten och oftast ganska bra en gång mitt på dagen. Så det är ju stor skillnad.

När jag vaknade i morse så hade jag så grymt ont i ryggen. Då kan man känna för en stund att man vill dö, eller åtminstone hamna i koma för ett tag.

Eftersom att jag hade varit uppe från halv 6 på morgonen igår, somnade vid 1 inatt och hade en stor del av nattpasset så fick Tommy kliva upp med Albin i morse halv 7.
Jag började väl vakna halv 9, hörde hur Albin hojade på för fullt inne i vardagsrummet. Dom kom in till mig. Tommy la sig med Albin på sängen. Men det var ju lite väl tidigt för honom att somna då, han brukar ju sova vid 11-tiden typ.

Men jag klev upp, gjorde mig några goda äggmackor och ett glas oboy. När jag hade ätit upp så gick jag och hämtade min lilla son, så fick pappa Tommy sova ett tag. Bytte kläder på Albin, sedan gjorde jag mat och gav honom. Då somnade han som en stock och ligger nu i sin säng han också.

Så nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe, eller en mugg rättare sagt. Vad otroligt skönt det kan vara att "bara vara".

Kommentarer
Postat av: Elin

Tror att liten börjar bli stor och får in lite vanor, så skönt för er!



Tycker också att det var ett klipp, och hellst när den fanns på byn också så man inte behövde fara någonstans för att hämta den. Men det är lite mer jobb på den än vad jag trodde, men resultatet kommer nog att bli bra hoppas jag :)

2009-03-12 @ 11:12:11
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Sofia

Har kikat igenom din blogg lite nu, gud så stilig lilleman är!

Ser att du också har en pigg bebbe, Moa sover inte många minuter under dagarna men TACK OCH LOV hela nätter, vilket är en grov lyx. Vill inte ens tänka tanken på hur jobbigt det skulle vara att bli väckt en massa gånger per natt, bebislivet stjäl ju en hel del energi ändå(!)

Kram

2009-03-12 @ 23:11:26
URL: http://tobiq.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0