Glömde

Har glömt att berätta att vi fick en Nalle Puh sulkyvagn (från jysk) av mamma & pappa.
Albin fick jättefina kläder av min morbror Sven-Olov och hans Ann-Christine. Det var en body, en byxa och två par strumpor.
Och sist men inte minst, så har Albin fått sin andra tand nu. Inte illa va?


Albin sov några timmar ikväll här, vaknade strax före elva och fick medicin och mat. Fortsatte sedan att sova. Det verkar som att det har blivit lite som en rutin nu. Han sover ju fortfarande inge vidare på nätterna. Men det är ju helt underbart att han har börjat sova så här på kvällen åtminstone. Både för honom själv och för oss, att vi får lite "egentid" på kvällen.

Sen kan man ju som sagt inte få allt på en gång. Men jag hoppas att nätterna också blir bättre och bättre snart. Så kanske han så småningom har en helt normal rytm och bra rutiner. Vi får se när han vaknar och vill kliva upp imorrn. Blir det som dom senaste dagarna så blir det väl vid halv sju. Och då tror jag bestämt att hans pappa får kliva upp med honom.

Jag ska snart gå och borsta tänderna, och krypa ner jag också...

Hörs imorrn. God natt!

Kommentarer
Postat av: madde

så söt pojk ni har,avisler

2009-03-03 @ 02:41:26
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: ia

vilken söt kille du har! Hur gammal är han?

Min Arvid är snart 10 månader & Anna är fyra i december. Har även Sofia som är 19 i år.

Ska du till mammablogg galan?

kram ia

2009-03-03 @ 10:40:49
URL: http://irin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0