Burgare & Cardigan

Har väl egentligen inget speciellt att bjuda på med detta inlägg men känner ändå att jag vill skriva lite.
Jag, mamma och Albin åkte som sagt till Långsele idag. Först handlade vi lite på konsum och sedan vidare till mormor för att fika och vara lite social en stund. Tommy kom dit strax före fyra och hämtade oss och vi begav oss hemåt.

Jag hoppade av på grillen för att köpa med mig mat hem och några snusdosor. Maten var himmelskt god, det var 150 gram skrov med ost, som vanligt.

Hemma har jag kollat på Beck-filmen, Den rätte för Rosing och Desperate Housewives som alla tre var inspelade åt mig på samma band. Så jag kan ju inte direkt klaga på min kväll.

Albin sover just nu, Tommy ligger också och sussar, på soffan. Jag är trött som en gnu, men jag väntar tills jag går och lägger mig för natten. Abbe åt klockan sex ikväll, så förhoppningsvis så kanske han vaknar om en timme eller så för att äta igen. Annars kanske jag får ta upp honom och mata när han sover. Ibland fungerar det riktigt bra  :)

Fick min tröja på postlådan idag också, en svart vanlig cardigan med blixtlås ifrån Ellos. Den var försenad från en gammal beställning. Har den på mig just nu och den är riktigt skön. Så det var ett bra köp, 199 kronor.

Vad ska jag säga mer då? Vet inte... Hur har eran dag varit?


Kommentarer
Postat av: MammaRussin

här har vi det stilla.. Stina har fått varit uppe lite längre ikväll.. nu sover hon och vi hoppas på en sovande natt..;)



ska du också gå på galan?? vore kul att träffas!!



ha det bra.. kram

2009-03-11 @ 21:58:27
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Sofia

Hejsan!

Dig minns jag, gud vad kul! Vilken kanonsöt liten kille du har!

Allt är bara bra här, fullt upp men det flyter på i ett grymt tempo! Hur mås det med dig?

Kram

2009-03-11 @ 22:21:26
URL: http://tobiq.blogg.se/nyblogg
Postat av: Jenny

Hej! Så du har en blogg du med.. ;) Jenny här..

Ooo guu skrovmålet..de är ju gudomligt gott, dom går bäst uppe i norr.. ;)

Ha de så bra..

Kram

2009-03-12 @ 09:45:02
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0