Bättre sent än aldrig

Det blev sen uppdatering idag. Av den anledningen att mamma tog Albin i morse medan jag fick lägga mig och sova vidare. Så snäll mamma har jag! Albin var jätteduktig inatt alltså, rekordnatten! Han somnade nio igår kväll, sedan gav jag honom en flaska mat vid tolv medans han sov. Sedan vaknade han halv sex, somnade om. Vaknade sedan sista gången halv sju och då ville han ha mat. Visst var det otroligt?  :)

Jag fick ligga till halv tio. Då klev jag upp, fixade gröt åt Albin som mamma fick ge honom medan jag åt min frulle. Gjorde mig i ordning litegrann och sedan fot vi alla tre till city. Där gjordes lite ärenden, mamma handlade lite smågrejer och jag köpte present till Vicky som fyller år på Lördag.

Albin var jättegrinig i vagnen och ville inte somna, så jag var på väg ut med honom. Men luktade först nere i vagnen och stackarn hade ju bajsat. Så det var bara att ta första bästa toalett med skötbord och byta på honom  :)
Sedan gick jag ut och vyssade med vagnen tills han äntligen somnade.

Nästa stopp blev kinarestaurangen där jag och mamma åt god mat. Albin vaknade precis när vi hade ätit upp och då fick han lite fruktpuré, bara för att få något i magen och klara sig på hemfärden.
Hemresan var jobbig för jag var trött och hade så ont i ryggen, men det gick ju bra ändå. Albin har aldrig varit vaken så länge i bilen som han var idag, han somnade strax innan Edsele, då det bara var en kvart kvar.

Väl i Ramsele så åkte vi först till BVC. Albin vägde 7870 gram och var 70,5 cm lång, så han har ju faktiskt växt riktigt bra den här månaden. Om man jämnför med anars. Mammas pojke håller på att bli stor  :)
Nu är vi iallafall hemma och det är skönt. Albin går runt i gåstolen och krockar in i det mesta.
Tommy ska följa med sin kompis Jim till Rensjön för att kolla på en 500-kronors bil som Jim kanske ska köpa.

Nu ska jag kika vidare och svara på kommentarer...

Kommentarer
Postat av: Erika

SV: Mums för kinamat :).. vart ligger stan för er i Ramsele? :P

2009-03-31 @ 15:50:59
URL: http://http://stoltmammatillmira.blogg.se
Postat av: Erika

Såg att du vann tävligen hos nikita :D grattis!!

2009-03-31 @ 15:57:46
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Emma

Nja jaga är inte min grej men får följa med då han uppskattar de jätte mycket.

Kram

2009-03-31 @ 16:25:16
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej=) Kul att du skaffat blogg ochså. Hoppas ni har det bra// Kram www.silverblink.blogspot.com

2009-03-31 @ 16:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0