Hu jeda mig!

Nu sover min lilla vackraste prins. Han var så trött eftersom han varit vaken sen halv tolv idag. Dessutom slog han sig ikväll, ramlade vid databordet och slog näsan. Det blödde och blev ett litet jack på den lilla söta näsan. Det var en liten skinnflik som for bort. Han grinade och var jätteledsen en stund. Fick mysa med mig och tutten i munnen så det gav sig lite eftersom. Sedan var det full fart igen. Han kryper, ställer sig upp, går och håller i sig och han gick till och med till databordet igen och ställde sig upp. Dom lär sig inte i första taget :) Skönt att det gick så pass bra ändå.

Han har haft det lite tufft med magen också, i eftermiddag och ikväll. Han hade jättemycket gaser och det brukar han inte ha annars. Jag har ju inte gett han något speciellt, som han inte ätit förut. Så jag vet inte alls vad det beror på. Hoppas att det är bättre imorgon iallafall...




En god nyhet är iallafall att min mammapenning kommer imorgon, bara 16 dagar för sent. Då blir det att lämna tillbaka pengarna som jag lånat av papsen och då blir det 400 kronor över till mig. Men då har jag skattepengarna också och så har ju Tommy sina pengar. Så det kommer att gå bra. Nu är det inte länge kvar tills vi åker till Sundsvall och jag längtar som en gris kan jag lova...

Åh vad jag älskar Albin! Det går som sagt inte att beskriva med ord. Idag när han låg i min famn och sov, efter att ha druckit vällingen, så tittade jag bara på honom och log. Man blir alldeles varm i hela kroppen och så lycklig, när man ser hur underbart söt han är. Han är det bästa som hänt oss! ♥ Vi busade en massa idag också och han tjöt ett riktigt asgarv, så underbart :)

Kom på att jag helt glömt bort att tala om en rolig sak. Våran lilla busiga pojke på 9 månader kan vissla. Inte vissla någon sång, men han visslar. Snacka om att man blev ställd första gången. Vi kan inte annat än skratta och bli stolt :)
Nu tänkte jag ta tag i disken och plocka lite här. Sedan blir det Grey´s Anatomy - sista avsnittet. Väntar med både spänning och oro men jag hoppas att det blir bra.





Kommentarer
Postat av: Cissi

ja men pres nu är det ju inte förrän dryga året dem ska få den sista=) sköönt*jo dem är duktiga:D men vad har din lille son gjort på lill snoken då ?=)

Jaa det hoppas jag vore jätte trevligt :)

Haha jaa det är ju ett dumt beroende ungefär hahah =) Hoppas du mår bra .

kram

2009-06-10 @ 20:19:39
URL: http://familjenengstrombergsten.blogg.se/
Postat av: Emma

Nemen lille Albino då, varför slå i näsan, både onödigt och ont ju!



Sv: Ja idag har man varit lite neråt men de har gått, en underbar fästman som gör en lycklig och säger de kommer fler gånger och fler försök så han fixar de. Annars inte så mycket, hejar på Sverige nu som leder med 4 mål. Gott!



Kram

2009-06-10 @ 20:30:54
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad skönt att allt löser sig med pengarna, jobbigt när man inte har några.

Visst älskar man dom små liven, dom betyder allt för en.

Hoppas att han sover bra inatt så att ni oxå får göra det.

Kramar<3

2009-06-10 @ 20:54:49
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Pappapoet♥

SV: Aha, Sollefteå är ju vackert, Jag har varit där en del när jag spelade hockey och när jag var med i ett band, men det var några år sen :D

2009-06-10 @ 21:36:45
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: Ung pappa till Inez

Oj vad duktig han har blivit, synd skada :S

2009-06-11 @ 00:44:01
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: Amanda

Detta eviga knölande med utbetalningar från försäkringskassan! Skönt att du får pengarna idag iaf!



Stackars lilla Albin. :o( Det är ite lätt när man börjar bli rörligare men inte helt har koll på rörelserna.



Kram på er!

2009-06-11 @ 07:21:19
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: ♡ Russin

nej men stackars lille albin...:(

hur är det med han nu då?? KRAM

2009-06-11 @ 13:19:25
URL: http://enburkrussin.wordpress.com
Postat av: Jessica

Gud vilken kul grej att han kan vissla!

2009-06-11 @ 18:42:51
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0