Gripande besvikelse

Usch! Det var det mest fruktansvärda jag hade kunnat tänka mig, detta Grey´s Anatomy avsnitt. Just nu känns det som att man inte vill se det något mer. Men jag lär nog hinna ändra mig tills det börjar igen. Skittråkigt blev det iallafall.
Nu måste jag skingra tankarna med något annat. Får väl läsa lite bloggar och sådant, innan jag går och lägger mig. Albin verkar sova gott än så länge. Tro vad vi ska hitta på imorgon då? Tommy jobbar ju förmiddag, kliver upp vid 3 och ger sig iväg.

Jag hoppas att Albin får sova gott och inte behöva vakna så mycket. Och jag hoppas inte att han behöver ha så ont i näsan imorgon. Det blev en ordentlig smäll, svällde upp litegranna och det måste ha gjort jätteont. Mammas stackars lilla kille. Men det är nu det börjar och det kan väl bli värre och värre.

Han kan iallafall gå medan han håller i sig nu, iallafall gå i sidled när han håller sig i bordet. Jag tycker att det går väldigt snabbt att han lär sig. Han står upp och håller i sig, medan han plockar upp saker från golvet med ena handen och han kan själv sätta sig enkelt från stående utan att ramla. Sist men inte minst så brummar han när han kör med grejer. Så ruskigt söt! Det började han med för några veckor sedan och jag blev självklart imponerad.

Vad fort det går framåt, så roligt men samtidigt skrämmande på något vis. Men mest roligt!
Nu ska jag kika vidare lite... sedan går jag nog till sängen. Var just och stoppade om Albin och gav honom tutten, för han vaknade för första gången. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Erika

2009-06-11 @ 09:33:22
URL: http://magnifikaerika.blogspot.com
Postat av: Erika

Jaa! Visst va avsnittet hemskt? Hur kan dom sluta med nå sånt... Nu kommer man ju vänta ihjäl sig på att nästa säsong ska börja...

2009-06-11 @ 09:34:28
URL: http://magnifikaerika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0