Goddag

Kvällen igår blev faktiskt väldigt trevlig, trots att jag var missnöjd med både kläder och utseende. Men jag drack några groggar, så sedan tänkte jag inte lika mycket på det. Tommy & Albin skjutsade mig till Sandra där jag umgicks med henne och Anneli. Jag tittade på när töserna sjöng singstar. Sedan gick vi till Leif en sväng innan vi till slut åkte ner till hotellet. Där var det ganska dåligt med folk, men var trevligt ändå. Jättebra band som spelade bra musik, blev lite dans på slutet. På slutet blev det även lite kalabalik, som vanligt här i Ramsele. Det resulterade i att jag av någon anledning råkade stå i vägen, fick mig världens knuff så att jag flög och slog skallen, i bordet tror jag. Först satt jag bara och höll mig på huvudet, i världens chocktillstånd. Det gjorde ont som attan. Och sedan var jag så förbannad att tårarna kom. Jag har en tendens att utveckla tårar i ilskna tillstånd. Men det hela slutade lugnt, jag gick hem vid 2-tiden och med mig fick jag Runesson och Mimmi som fick övernatta hos oss då dom inte hade någon skjuts hem.

Sedan till det värsta, så var jag fruktansvärt trött såklart, lite "på lyset" och hade huvudvärk efter denna kväll. Och jag hann inte mer än lägga mig så började Albin sin hemska natt. Han vaknade strax efter 3, då jag inte hade hunnit somna. Han var då vaken nästan till klockan 6. Sedan var det somna, vakna, somna, vakna. Så det har varit en lång och trött dag hela dagen idag. Hoppas på att få ett bra slut på denna kväll, och ännu viktigare vore att få en hyffsad natt. Håller tummarna blå!
Annars har Albin varit glad och go idag. Han kryper mer och mer och bättre och bättre. Så duktig så! Tycker synd om hans knän bara.
Idag har jag haft väldigt ont skallen och nacken, berodde väl både på det ena och det andra kan jag tänka mig.
I eftermiddag hade vi först besök av Ulf, som kom och drack lite kaffe. Senare handlade vi lite. Efter det beställde vi pizza och tog med hem till svärfar där vi åt tillsammans. Ja, jag fuskade med en pizza idag! Så det har blivit en väldigt nyttig helg, jag hoppas inte att jag kommer in på fel spår. Det får jag inte!

Nu ska jag ta på Albin kläder och en blöja, just nu är han nakenfis med en tröja. Sedan måste vi underhålla honom lite tills han ska sova. Han sov en väldigt sen lur idag, han var tvungen. Så vi får se hur det går med nattningen...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men din stackare! Hoppas det gick bra med huvudet!

Jag brukar också ha en tendens att ta till tårar när jag blir skitarg! :o)



Jobbigt att Albin inte vill sova. :o/ Nu får han snart skärpa sig så mamma och pappa orkar med honom. Hälsa honom det från oss!



Kram på dig!

2009-06-07 @ 19:40:59
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Du har samma otur som jag hör jag, stackars huvud. :(

Och stackars dig som knappt fick sova... :s

Men tur o oturen, du hade ju kul...



Sv: Ja men eller hur, de få gånger man är ute så vill man ju ändå se tilltagande ut för andra och spec för sin respektive. Men de har jag gett upp, blir bara hemsk och ännu värre med smink så jag har gett upp, jag är ful helt enkelt... :)



Sker nu då?



Kram

2009-06-07 @ 19:55:45
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Annette

Hej Karin! :)

Jag tror absolut att du klarar att ta tag i det. Du är stark och kommer inte låta en liten pizza förstöra för dig. Jag tror på dig! :)

Många kramar till er båda och till krypar prinsen också! ;)

2009-06-07 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0