Duktigt

Nu tänkte jag faktiskt vara lite duktig och snart göra mig klar för sängen. Mina vackra prinsar sover redan. Albin fick flaskan, var sedan lite tjurig men somnade till slut efter halv nio. Tommy la sig bara en liten stund efter. Jag har kollat på "Vad blir det för mat", och som vanligt blir jag lika sugen på mat när jag ser dessa matprogram. Och så är ju Per Morberg så himla bra. Detta avsnitt hade jag dock sett förut. Det var kräftor och västerbottenpaj bland annat, mums.
Sedan har jag bara suttit framför datorn, läst lite bloggar, snusat och druckit vatten. Som vanligt alltså.
Tommy ska upp klockan 3 och jobba förmiddag. Så jag och Albin är hemma själva på dagen, får se vad vi hittar på för nåt.

Vi saknar redan mamma & pappa. Och vi får ju inte träffa dom förrän om 1,5 vecka. Inatt bilar dom till Nynäshamn, där dom ska ta färjan över till deras paradis Gotland. Dom får en härlig, efterlängtad och välbehövd semester på en vecka. Dom åker till den underbara ön varje år i början på Juni. Jag hade så gärna velat följa med, för det var några år sedan jag var där nu. Men det skulle bli lite för jobbigt. Albin är lite för liten än, kan inte göra något själv eller roa sig själv. Det skulle inte bli så avkopplande. Framför allt inte för hans mormor och morfar. Så vi får ta det någon annan gång. Kanske nästa år, vem vet?

Tittar på papsen som kör

Kommentarer
Postat av: Anna

har faktiskt inte kollat hans matlagningsprogram men han har mitt "frikort" hahaha.

Nej nu lät det illa ;-)



2009-06-07 @ 22:49:20
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Annette

Jag längtar och saknar Gotland med! :) Det är verkligen ett riktigt paradis även för mig, inte bara för dina föräldrar.

Kram!

2009-06-08 @ 00:46:41
URL: http://aninette.bloggspot.com
Postat av: Emma

Vad duktig du är som lägger dig ;)



Sv: Ja men smink hjälper inte ens på mig, lika bra och lägga sig under kniven hehe



Kram

2009-06-08 @ 09:27:23
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0