Tisdag

Egentligen vet jag inte alls vad jag ska skriva just nu, men tänkte passa på medan lillklimpen fortfarande sover. Han kan vakna när som helst, för han har sovit lite över en timme. Det blev väldigt knasigt idag, för Albin & Tommy klev inte upp förrän 9.30. Jag, jag låg ända till 10.30(!) Så då blev det såklart en sen lur för Albin och nu lär jag bli tvungen att hålla honom uppe och så får jag väl lägga honom lite tidigare än vanligt. Det är ju bra om det funkar, men vi får se hur det går...
Tommy stack och jobbade klockan 12, tro vad han får för arbetsdag idag då? Själv sitter jag bara och kikar runt på datorn som vanligt, tar mig en och en annan prilla och njuter av lugnet. Är dock lite sur över detta pissväder, då man inte kan vara ute nånting med Albin. Jag håller tummarna på att vädret ändrat sig tills på Fredag, då det är meningen att vi ska åka flotte. Det är en tradition varje år på laxfestivalen, längtar!
Nu vaknade Albin! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du med en sådan dag, inte en sussning om vad man vill dela med sig :)



Sv. Har skickat! Tack!

Kram

2009-07-21 @ 13:39:55
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: No big deal!

tack så himla mycket hjärtat!



Kramar

2009-07-21 @ 17:40:44
URL: http://niiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0