Söndag

Ja, nu är den så kallade "vilodagen" här, även fast det började för mig redan igår kväll. Usch, säger jag bara! När jag hade skrivit klart här vid datorn gick jag raka spåret til sängen och la mig. Då blev det värre igen, gud så ont jag hade. Gick på toa och det bara rann ur mig. Efter ett tag lyckades jag väl somna, klockan var väl cirka halv 1.
Tommy la sig inne hos Albin och tänkte ta hand om nattpasset. Jo tjena, tänkte jag. Tommy sover så hårt på nätterna numera att det är näst intill omöjligt att få liv i honom. Han vaknar inte ens när Albin vaknar och gapar. Och jag hade rätt, samma blev det inatt. Jag hörde att Albin började gapa, lite mera, lite mera och till slut gick jag dit. Tommy sov som en stock, så jag väckte liv i honom och bad han följa med in till mig.
Sedan vaknade Albin klockan 3, jag gick dit. Sedan vaknade han 4.30, då Tommy gick och hämtade honom så han fick komma in till oss. Grabbarna klev upp vid 7.30 efter att vi legat och myst lite i sängen. Jag låg kvar ända till 10.30(!) Men jag tror att det behövdes, även om jag var ännu tröttare då än jag var klockan 7. Magen är fortfarande inte okej, men det är inte i närheten lika ont som jag hade igår.
Nu ligger Albin och Tommy och sussar gott, lär nog vakna när som helst. Då får vi se vad vi hittar på. Jag ska göra något annat iallafall, orkar inte sitta här. Magen krånglar som sagt fortfarande och ryggen värker. Ha en bra Söndag!
Bjuder på några bilder från gårdagens bilresa till Åsele...

Glad & go grabb som klappar händerna

Sträcker lite på sig...

Busar med mamma

Trötter tittar förundrat på sin älskade snuttis

Vi hade kanonväder från morgon till kväll - underbart!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Han är så underbart söt! ^^



Ja, magont är ingen höjdare. Jag hade också ont i magen igår. Men då "bara" hederligen mensvärk så det kom väl inte i närheten av det du upplevde. Men man blir liksom helt avtrubbad när man har ont någonstans.

Hoppas ni får en betydligt bättre dag idag. Krya på dig!

Kram

2009-07-19 @ 13:32:33
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Nemen gud, din stackare!

Och hur i hela friden orka den pågen ensa tänka tanken på att inte sova hela natten efter en hel dag vaken. han är inte klok ju :)

Kramar

2009-07-19 @ 13:38:00
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

vad var de för fel på magen då?



jo jag är en livsnjutare på hög nivå. tror jag :)

2009-07-19 @ 16:54:08
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så söt han är i bilstolen! :)



sv: ja han börjar hitta fötterna nu men är bara lite ibland...

Men det kommer väl mer sen kan jag tänka nu är han mer inne på att vända sig hela tiden och sedan bli arg för att han ligger på mage :)

2009-07-19 @ 18:00:36
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

åhh så glad han är lille A.. och söt... ;)



vilket fint väder ni haft, här regnar det hela tiden nu..:(



KRAM

2009-07-20 @ 00:43:41
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Myran

Vilken tur ni haft, för här nere i Skåne har varit dåligt väder!

2009-07-20 @ 10:50:13
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0