Snart 22

Tyvärr har jag inte alls haft tid eller någon chans att skriva något idag heller, har haft häcken full.
Natten var hyffsad med tanke på vilken dag Albin hade igår. Jag ska inte ens tala om den nu, kan bara säga att det var hemskt hemskt hemskt... Han var helt slut stackarn. Kanske kan berätta om det någon annan dag. Vi åkte till Sundsvall strax efter halv sju på morgonen och kom hem vid halv sex på kvällen, så det var en lång dag för oss alla. Vi åkte som sagt till stugan efteråt. Albin somnade faktiskt redan klockan åtta. Sedan blev han lite missnöjd just när jag skulle lägga mig och sov lite bökigt. Men efter cirka 40-50 minuter så låg han deckad igen. Han sov gott fram till 6 i morse, då han inte riktigt ville somna om. Men till slut gjorde han det ändå och sov ända till 8.20. Då gick vi in till mamma & pappa, följde med dom ner till bryggan och avnjöt lite frulle. Albin fick såklart sin morgongröt där också.
Efter det var det bara lek och bus på schemat. Även en massa gos med mina fantastiskt söta små barnbarn - kattungarna. Dom är verkligen gudomliga, jag vill ha alla 4!
Vi åkte till Ramsele vid halv tre idag. När vi kom fram beställde vi mat som vi hämtade. Sedan har vi som sagt haft fullt upp här, och det har blivit lite gjort. Så blir det oftast när mamma & pappa kommer. Pappa diskade och satte även ihop Albin byrå som vi inte hade gjort än. Mamma har gjort två tårtor. Jag och Tommy har mest plockat, tagit ner saker till förrådet och tvättat en massa kläder. Jag har även fixat med lite grejer jag köpte från IKEA igår, fick 1000 kronor av mamma & pappa i present som jag spenderade där. Imorgon återstår lite städning, lite mera plock & tvätt och en rejäl dusch.
Albin ligger i våran säng nu med Tommy, för han vaknade för en stund sedan och var missnöjd och ville inte somna om. Så nu ska jag borsta tänderna, lägga mig hos mina favoritpojkar och invänta min 22-årsdag. Jag tänker ju inte på att jag fyller år nu, det är liksom inget speciellt. Men jag ska ju iallafall få äta tårta och få lite trevligt besök och det är ju aldrig fel? Ha en underbar helg allesammans så återkommer jag nog imorgon kväll igen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men gumman så du säger! Klart det är speciellt med din födelsedag och klart du ska uppmärksammas. det är ju DIN dag!

Hoppas du får god tårta och fina presenter. Hade jag etat om vilken dag det var skulle jag ha skicckat en present till dig själv.

KRAM

2009-07-04 @ 11:14:00
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0