Michaels minnesstund

Jag har teven på i bakgrunden och det är Michael Jacksons minnesstund. Och jag måste erkänna att jag tycker att det är sorgligt. Då jag hörde att han var död så var det såklart hemskt och jag tyckte det var väldigt tråkigt. Men nu när man ser en massa av hans videos, hör hans låtar, hör människor tala om honom och sjunga fint, så ryser jag. Jag vet att jag är lite sen om detta, men må pop-kungen vila i frid.
Jag älskar hans låt "You are not alone", som jag fick höra för en stund sedan...
Sedan, inte att förglömma, så är han faktiskt född på samma datum som Albin. Bara exakt 50 år äldre, det är värt att nämnas tycker jag.

1958 08 29 - 2009 06 25

Kommentarer
Postat av: Ung pappa till Inez

Mm, vissa hyresvärdar tänker inte alltid så mycket på dem som bor i deras bostäder. Den nya lägenheten lät som om den skulle vara fräsch :)



2009-07-08 @ 02:08:46
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com/
Postat av: Sofie

sv: han rullar inte direkt utan liksom slänger benen åt sidan så hela kroppen flyttas lite.. sen trycker han med benen och liksom trycker sig fram.. han är så söt..

2009-07-08 @ 08:42:37
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0