Little but Loud

Så står det på en av Albins nya tröjor. Och vad kan vara mer passande till honom än just den texten? Jag tyckte iallafall att den var klockren. Jag beställde från "Linus och Lotta" i förrgår kväll och fick dom i postlådan idag. Det var den tröjan, en kortärmad tröja och en pyjamas med "cars" åt Albin och så två kortärmade tröjor till min älskade brorson Oliver som snart fyller 4. Allt detta för en mycket billig penning, det var bara reaplagg.
Här visar vi upp lite av tröjan, och min söta pojkmodell står ju faktiskt helt själv också...


Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

så fin han är i rött.. jätte fin tröja.. roligt text, hihi...



kram

2009-07-21 @ 22:51:54
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0