Fullspäckad helg

Jaha, då var snart den här dagen också slut. Den har varit relativt bra och det har varit fint väder, så man får inte klaga. Jag tänkte snart lämna detta, göra mig klar för sängen och krypa ner. Kanske om bärbara datorn hinner laddas så ska jag starta den. Den är så fin och bra, så jag känner mig nöjd än så länge. Samma med mobilen, underbar!

Tommy jobbar på, han kör plant med Jim och dom är hemma inatt någon gång. Imorgon ska jag & Albin åka till mormor & morfar igen, för att mysa i stugan. Det blir härligt! Fick även höra att det blir wookat till middag, pappa wookar ute på en så kallad "murekka". Då ska Oppes svärföräldrar vara med i stugan och äta, så det blir trevligt att träffa dom.

På Lördag ska vi på dop och jag har ännu inte fixat någon present, så det måste jag göra på stan imorgon. Hade ju tänkt göra det när vi åkte till Sundsvall igår, men då glömde vi bort det och hade ju inte tid heller.

Inte nog med det så kommer min kära kusin Maria på Söndag, med hennes karl och son som jag ännu inte träffat. Och det var flera år sen jag träffade henne också, så det blir ju jätteroligt. Det blir en fullspäckad helg med trevligheter med andra ord.

Får se om jag hinner uppdatera något imorgon... Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi misstänker att hon är komjölks allergisk, alla symtom stämmer in på det. Vi har kört mjölkfritt nu i 5 veckor allt har blivit så mycket bättre. Men vi fick själva kämpa för att få komma till barnavdelningen och få prata med en läkare. våran BVC tant gör ingenting, hon säger bara: allt är okej, det är normalt så! och då kan barnet typ ligga på golvet och kvävas :S

2009-07-30 @ 23:10:18
Postat av: Ung pappa till Inez

Vi misstänker att hon är komjölks allergisk, alla symtom stämmer in på det. Vi har kört mjölkfritt nu i 5 veckor allt har blivit så mycket bättre. Men vi fick själva kämpa för att få komma till barnavdelningen och få prata med en läkare. våran BVC tant gör ingenting, hon säger bara: allt är okej, det är normalt så! och då kan barnet typ ligga på golvet och kvävas :S

2009-07-30 @ 23:10:45
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com/
Postat av: Amanda

Det är klart jag har varit sur och klagat och klagat. ärenden när man har vård av allvarligt sjukt barn hamnar dock inte på samma ställe som vanligt vab eller föräldrapenning. Dom hamnar hos en särskild handläggare som man gärna får nummer till men som sen är omöjligt att få tag på.

Jag har en kurator på sjukhuset i Linköping som brukar hjälpa mig men nu har hon haft semester. Ska ringa henne nästa vecka får vi se. :o/

2009-07-31 @ 08:19:37
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul det låtar att få träffa en gammal bekant, kan ju bli hur spännande som helst. Är sonen jämn gammal med Albin?



Låter som en fullspäckad helg iaf och lycka till med dop paket! :)

Kram

2009-07-31 @ 12:10:02
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: kajsa

tyck till i min blogg..

vad tycker du om min nya design?

2009-08-01 @ 14:58:21
URL: http://ksundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0