Slut för idag

Nu ska jag borsta  tänderna och gå och lägga mig. Albin fick sin kvällsslurk vid elva. Somnade gott med huvudet på kudden för ungefär 30 minuter sedan. Så nu får vi se hur länge det varar, när mitt nattpass börjar denna gång.
Spännande.. men samtidigt väldigt gruvsamt. Kan säga att det inte är lätt att slappna av, även om jag försöker allt jag kan!

Idag gick vi en liten sväng med vagnen. Tog en god fika på "sockerbagarn".
Handlade lite på ICA, där vi träffade Elin. Vi bestämde träff, så hon och Edvin kom till oss efter att hon hämtat honom hos dagmamman. Vi surrade lite, drack kaffe och gosade med "Lille E". Så trevligt så.

Jag fick paketet från Lundmyr idag också, fina grejer. Kan ju inte direkt klaga på att det tog tid iallafall - beställde i förrgår.

Kvällen har varit ganska hyffsad ändå, inte exakt lika mycket och hemska gap.
Jag har ägnat lite tid framför bloggen för att fixa & trixa lite. Vet inte alls hur jag vill ha det, men har iallafall ändrat lite.

Hoppas att kanske denna natt ska vara till min glädje.
Kanske ska be en stilla bön? Även om jag inte är troende för 5 öre.
 - "Fader vår, som är i himmelen..."

Nä, godnatt hör ni!


Jag och mitt lilla hjärtegryn

Här var han bara 8 timmar gammal, så gudomligt söt, och liten.
Tiden går så offantligt fort.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej!

Nu är jag här å snokar...hihi Närå :)

Fin blogg du har...Jag tycker det är så mysigt med bloggar :)



Roligt att du lägger upp "dagens outfit"...hihi Superkul :)

Kram kram till dej å din son

från Tess och Felicia!

2009-01-23 @ 10:33:24
URL: http://babietess.blogspot.com
Postat av: Jessika

Underbar bild :)

2009-01-24 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0