Nu stänger vi ner

Tänkte skriva några sista rader för idag innan vi stänger av datorn. Vill ha tyst och lugnt nu när vi sitter franför teven.

Ska se en film som börjar 21.30 - En andra chans med Nicholas Cage, jag har för mig att den är bra.

På tal om film - filmen vi skulle se igår var inge vidare. Vi gav upp ganska tidigt och gick till sängen. Skrev till mamma att hon inte behövde ta med det inspelade bandet heller. Så, så var det med det!

Annars då? Vi har ätit ost & skinksalladen och den blev hyffsad, var inte riktigt nöjd med kasslern jag hade i. Annars brukar jag ha en så kallad Birkaskinka i, och det är mycket godare.

Sen har vi suttit vid teven, myst, surrat och tagit det lugnt. Just sett Körslaget, tråkigt när låtarna var vald av andra. Vissa var riktigt trist. Men nu hoppas jag att Magnus åker ut ikväll...

Albin är väldigt trött idag, även ikväll. Och inte konstigt, med hans nätter. Jag hoppas verkligen att han kan sova lite bättre inatt. För jag är också grymt trött...

Nu ska jag fortsätta umgås med dom mina.





Ha det bra. God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sötplutten!

Du har fått en award på min blogg! :)

2009-01-24 @ 21:36:54
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas eran helg varit bra! : )

2009-01-25 @ 11:39:31
URL: http://pluppy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch då, lät inge roligt. Hoppas han blir kry snart! Jo, min helg har varit lugn och skön! : )

2009-01-25 @ 12:40:16
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0