Nu är det bedtime

För våran del iallafall, bara Albin vill somna så. Just nu är det pappa som är där inne och kämpar. Jag ska snart gå och ta över.

Som ni förstår fanns det ingen tid för städning idag. Men disken är gjord och staken och stjärnorna är utbytta. Egentligen hade jag inte lust eller ork till en det för jag har inte kännt mig någe vidare nu ikväll. Mått lite illa och huvudet har varit knepigt och yrt. Men nu känns det bättre.

Imorrn bitti ska vi kliva upp vid halv sju, bara göra oss och lillgubben klar för att sedan åka till stan. Tommy ska på skolan och jag & Abbe ska hälsa på tant Verran en sväng tills vi ska träffa mamma & pappa på stan. Det blir nog en trevlig dag. Ska shoppa lite kläder åt Albin, så vi får se vad det blir för något.
Gruvar mig för alarmklockan, usch!

Nä nu måste jag fram med brösta mina.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du har blivit utmanad på min blogg!

2009-01-16 @ 15:14:21
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0