Morgonpasset på Storgatan 6

Ja nu sitter man här, men en liten grabb med en liten pojke som ligger i sin babysitter och tjoar & hojar på precis som vanligt.

Och natten, den har också rullar på i sin vanliga ordning. Minst en gång i timmen, är väldigt rädd att det blivit standard? Sista gången då han vaknade strax före halv åtta fick pappa Tommy kliva upp med honom, ge honom mat och roa honom tills att han skulle åka iväg halv nio. Så jag fick ju iallafall ligga själv i en timme, skönt. Men det blev tyvärr inte så mycket sömn.

Nu ska jag roa Albin med jämna mellanrum, försöka springa och göra mig någon frukost. Det får nog bli the och nån smörgås.

Ute är det ganska milt väder, så vi får se om jag orkar med en liten vagnsrutt även idag. Man behöver ju lite frisk luft, även om man känner sig som en zombie. Och så kanske Abbe kan sova en liten stund iallafall...

Nu måste jag vidare till köket, och kanske kittla Albin lite på vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0