Kvällskvisten

Go kväll! Det har varit en allmänt bra dag och kväll idag.

Det blev fläskfilé, potatisklyftor och bearnaisesås till middag.

Jag tog mig an den hemska disken, har så ont i nacken och ryggen att jag ville kräkas i diskvattnet där jag stod.

Sedan har vi tagit det lugnt framför teven och haft Tomas här på besök.

Har självklart sett Let´s Dance och jag tycker fortfarande att Laila är en klass för sig. Så duktig och så himla fin! Jag sms:ade t.o.m en röst på henne.

Imorrn kommer mamma och pappa, äntligen!

Nu börjar snart filmen vi ska se, får se hur den är som...

Ska göra i ordning mat åt Albin nu, sedan försöka få honom att somna.


Bjuder på några underbara bilder på min vackra pojke






Ha en fortsatt trevlig Fredag kväll. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja färgeb kanske inte var den vackrase på stolen :P Men det är en ratt med tuta, massa knappar som spelar melodier då man trycker på dem, en nalle med spegel som man kan snurra. Å sen är det två lägen på den, om han e lite kort nu så så han når ner i golvet, å sen kan man höja den då han blir lite längre :) Noah når nääästan ner på nedersta läget :P Men som sagt, han verkar tycka den är dökul eftersom han blir allderles vild :D Du får komma hit å prova den på Albin ;P

2009-01-23 @ 22:17:52
URL: http://Noahsmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0