Gåstol

Jag försöker hitta en gåstol, för det börjar väl förhoppningsvis snart bli dags att börja med den.
Och jag hoppas att han kommer att gilla det och kunna roa sig själv litegranna, röra sig lite.
Känns nästan som att man måste åka till Sundsvall och köpa en, eftersom det knappt finns något på nätet.
Det finns en på "Barabus.se" men jag tycker den ser lite tråkig ut? Kostar 495 kronor...





Sen hittade jag en väldigt söt liten leksak från Fisherprice. En skallra helt i min smak. Nalle Puh såklart!



Kommentarer
Postat av: Ida

Den är inte tråkig den gåstolen. Noah fick en likadan fast blå i julklapp, han blir helt vild när man sätter honom i den :D

2009-01-23 @ 18:36:48
URL: http://Noahsmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0