Fredag

God morgon! Eller jag vet inte vad man ska kalla det. Men det är en hyffsad morgon idag iallafall. Tommy är hemma och han fick kliva upp med Albin strax före nio och jag fick ligga kvar i sängen i en timme.

Han har inte brutit sitt mönster än iallafall, han kör på med att vakna en gång i timmen. Halv fem vaknade han och var sådär tokig, då fick han amma en stund och så somnade han om som tur var. Det gick nästan inte att få honom att äta, så arg var han. Men det var ju iallafall bra att jag fick honom att somna varje gång han vaknade, utan att ge honom bröstet.

Nu ligger han ganska nöjd på golvet på filten och leker lite.
Jag ska ta och göra oss någon macka. Sen om ett tag ska jag ta Albin i vagn, gå ut på byn och träffa Anneli och Max. Vi ska ta en fika på Sockerbagarn. Blir nog lika trevligt som vanligt att träffas. Hoppas våra grabbar sover under fikat...

Nu måste jag kila.

Kommentarer
Postat av: M.

Aha okej :)



Ja, det känns jätte skönt!

Med Emanuel tänkte man ju inte så mkt på de iomed att man inte var så medveten. Men den här gången, hua vad man har vart orolig.

2009-01-23 @ 11:00:23
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Ah men precis. Oron sitter ju ändå kvar på nå vis.



Glömde svara på hur allt går:)

Det går bara bra! Fortfarande lite illamående på kvällarna men ja tro de börja försvinna nu.

Tro de har med att göra att jag äter så mkt så det "ligger i halsen". Fast..äter ja inte heller så mår ja illa pga det.. tjurig sits:P

2009-01-23 @ 11:07:37
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: M.

Ah. Med Emanuel slutade jag må illa i v14. Så jag hade ju ställt in mig på det!



Går allt bra med Albin då? Läste att nätterna fortfarande strular?

2009-01-23 @ 11:12:25
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0