Date

Strax före 12 gick jag ut med Albin i vagnen. Vi mötte Anneli och Max. Gick till Sockerbagarn, där det var helt smockfullt. Fanns inte ens ett litet bord att sitta vid. Så vi gick till dagis en sväng, där vi surrade en stund. Albin sov utanför i vagnen.

Efter det gjorde vi ett nytt försök att gå på bageriet och då fanns det plats. Pojkarna låg utanför fönstret i varsin vagn och sov hela fikat. Det var skönt att få fika och prata lite i lugn och ro. Även bra för pojkarna att få lite sömn förstås.
När vi var klar där så gick vi ut en sväng och vidare hem till sitt.

Nu sitter jag här och smuttar på lite läskeblask med en snus under läppen. Albin ligger nere i trappuppgången och sover i sin vagn, fortfarande. Han har bara vaknat några korta svängar. Men han har nog sovit i 2 timmar nu sammanlagt. Härligt!

På tal om annat så fick jag mitt sista Nalle Puh-paket idag. Det är nästan sorgligt. Puh-älskare som jag är. Jag har varit med i en Nalle Puh-klubb i hela 1 år nu, fått ett paket i månaden med fina böcker och leksaker. Och nu är det slut med det. Trist! Men som tur är så har jag ju fortfarande "Go boken".

Nu ska jag sätta mig i soffan och försöka slappna av lite, i väntan på att Albin ska vakna där nere.

Kommentarer
Postat av: M.

Ja man får hoppas att det går över!



Emanuel var som en ängel förut och lägga och sådär. Han sov ifrån 19-09 .. Men..sen i somras så började han tjorva.



Så nu vaknar han om nätterna. Men kan inte riktigt sätta mig in i hur jobbigt du måste ha det! Har han kolik eller något?

2009-01-23 @ 14:44:10
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag är också med i Nalle Puhs babyklubb, fick mitt andra paket idag men gissa om jag blev besviken när jag fick ett startpaket till så nmu får jag snällt vänta tills nästa månad innan jag får det andra paketet.

2009-01-23 @ 18:51:29
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0