Blurp!

Albin fick en fruktansvärd kräkning, och det lät jätteknepigt. Det är som att han sköjs en massa till och från också, stackarn! Magen lever om och han pruttar hejvilt, t.o.m i sömnen. Trött som tusan var han också, så jag kämpade tills han äntligen somnade - som var nyss!

Jag har bett Elin gå på Apoteket åt oss, som hon så snällt skulle göra. Behöver mer alvedonsuppar och så måste han ha vätskeersättning - pga att han kräks så mycket. Han måste få i sig vätska så att han inte blir uttorkad.

Ute har det kommit så mycket snö att dom har plogat flera gånger, både igår, inatt och i morse.
Jag gillar snö, mest för att det är fint. Och är det vinter så är det. Hellre snö än regn och slask.
Men nä, nu vill man verkligen ha vår & sommar känner jag.

Jag hoppas att lillgubben sover en stund nu.

Jag satt och kollade på Rebeckas intervju här.
Hon gör det förbaskat bra tycker jag, 18 år och tre barnsmamma. Det är ju otroligt. Och hon verkar ju klara det galant också?

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund och slappna av framför teven. I väntan på att svägerskan ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0