Träning & Ryggstöd

Kanske även lite slankare midja på köpet? Ja nu ska det börja tränas lite. Och användas en slags "korsett".
Jag har nu gjort en beställning av dansmattan (likadan som Elin har), kostar bara 179 kronor. När jag var inne på hemsidan hittade jag även en annan grej som jag bara var tvungen att köpa. Inte för att jag är säker på att man får en slankare midja av den. Men jag vet att man får en slankare midja när den sitter på, och så är den framför allt väldigt bra för min rygg. Ett bra stöd.

Min förra korsett jag fick från sjukhuset när jag gjorde illa mig har blivit lite för liten och jag vet heller inte vart jag har den någonstans. Så det var ju perfekt att jag hittade den här, som jag tror är lite bättre för att den är tunnare och kanske inte syns lika mycket under kläder. Till priset av endast 99 kronor. Ja, jag tyckte iallafall att det var ett klipp. Så nu längtar jag tills jag får den och får se & känna hur den är som.



Dagen spenderades mest lugnt som vanligt. Vi tillbringade cirka 2 timmar hemma hos Elin där det blev kaffe, mys med barnen, bys med Edvin och slutligen lite svett många andetag på dansmattan. Väldigt trevlig och rolig eftermiddag må jag säga. Och Albin har då aldrig varit så lugn och tyst så länge tror jag, i vaket tillstånd alltså!  :)

Här hemma har det inte heller blivit många knop. Vi åt varsin fryst pizza till middag, fast vi värmde dom i ugn förstås. Tomas var hit en sväng på besök och drack kaffe. Jag surrade med Kristina i telefon, i en timme (!)

På teven har det varit Let´s Dance. Morgan, Laila, Niklas och Magnus var jättebra, som vanligt! Jag är dock väldigt förbannad över att Karl-Jan åkte ut, medan Elisabeth fick vara kvar. Kunde fan inte bli värre, ursäkta uttrycket! Även om Karl-Jan inte är så duktig på att dansa, men jag tycker inte att Elisabeth är ett dugg bättre. Och C.J är ju så grymt härlig och jag tycker att han gjorde så himla bra ifrån sig idag, jämfört med alla andra gånger. Men men... nästa gång måste det ju bara vara Bettans tur att åka ut? Annars vore det skamligt!

Albin sov mellan klockan 19 och 22.30, vaknade bara EN snabbis under den tiden. Jättebra för honom, och skönt för oss att få lite mysig och härlig egentid så här på Fredagss kvällen.
Han vaknade vid 22.30 och var både fruktansvärt trött och väldigt hungrig eftersom han inte hade ätit sen klockan 17.30. Så han fick en flaska mat & ny blöja och fortsatte sedan att sova. Medicinerna och dropparna fick han tidigare ikväll.

Så nu ligger mina prinsar i sovrummet och jag ska snart gå och joina dom. Ska bara borsta tänderna, och iiiihhhh jag har ju ont där bak "i tanden" som inte finns än. Kanske ska säga tandköttet, och käken. Jag sa till Tommy tidigare idag, att det är ju en sak som kanske kommer attbli bra under denna process. Och det är ju att jag till slut kanske får så pass ont att jag inte kan tugga. Kanske jag får en bra start på "mitt nya liv". Kanske bara blir soppa, kräm, fil och drycker.

Denna dag har varit bra, och jag hoppas verkligen att det kan fortsätta så. Gud vad jag önskar att det blir en bra natt. Iallafall en dräglig. Imorrn är det ju kalas och fest hos min kära bror som blir halv sextio, det blir nog skoj. Jag och Albin åker nog dit vid ett eller två-tiden.

Nä nu ska jag göra mig klar för kojan. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0