Tisdagsafton

Idag har jag, eller rättare sagt vi, gjort så lite som möjligt. Egentligen skulle både Albin och jag behöva lite luft, men jag var verkligen inte sugen på att gå ut i dagens kyla heller. Så vi var inne och jag spenderade hela dagen till att roa honom. Gick nästan inte att släppa honom ur sikte en gång.

Han sov i 55 minuter på förmiddagen, annars har han inte sovit nånting idag. Dessutom var det en relativt dålig natt.
Så vi får se hur det går ikväll, han borde ju vara grymt trött lillgubben.

När Tommy kom hem från skolan gick jag över på ica och handlade lite - köpte bland annat en bukett med fina röda tulpaner som just nu står i köket på barbordet.

Gick hem med varorna och sedan var det en ny kort promenad bort till pizzerian för att hämta mat. Tommy tog en kebabrulle och jag en pizza. Det smakade såklart lika ljuvligt som vanligt och blev mer än mätt.

Här hemma skulle det behövas städas, men det får bli när det blir. Till helgen kanske? Vi gör ju ändå inget speciellt på helgerna så.

Albins gammelfarfar Bertil då, som är så gullig. Han ringer till Tommy för att höra hur Albin mår. Omtänksam som få!

Nä, nu måste jag nämligen gå och "pudra näsan".

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0